Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jo, jag har ju sytt byxor.
Sen sydde jag en dreggek-hakklapp.

Ville sen sy en klänning, men dotter sov, så jag mätte lite från den nytvättade förklädesklänningen med småblommor på. Tyget visade sig när bakstycket skulle klippas att det var kortare än jag trott...och smalareså klänningen blev ett linne/tröja utan ärmar och med knäppning upptill.och modern skärning nedtill

Kantbandet var lätt att sy på tills jag såg resultatet som inte var lika fintmen trots detta är jag nöjd, för det var trots allt första ggn ett kantband syddes fast av mig...

Och bilderna :wink: ;

Bild

byxorna samt haklappen när vi tänder pannan

Bild

Tröjan/klänningen

Bild

och så hela mys-outfiten
Senast redigerad av aspen den tis jan 16, 2007 09:36, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Summer
Åh vilken härlig outfit, och en så söt tjej!
Användarens profilbild
Av Tina2
Jösses, man ser faktiskt knappt outfiten, för jistanes så söt hon är din dotter!!!

Jag tittade en extra gång, och då såg jag ju, så fint du sytt!!
Färgen är toksnygg!!!
Och kantbandet!!! *LIKE!!!*
Vad är det förnå?...

Haklappen var jättesnyggt vågig!
Tycker det var världsklass på alla grejerna, Tuniketröjan med!!!
Användarens profilbild
Av 4ungar
dreggellappen vad har du för mönster en vanlig triangel eller någon annan lite svårare mönstring? Kan o vill du göra en förklaring? :roll:
Användarens profilbild
Av aspen
demalebe skrev:dreggellappen vad har du för mönster en vanlig triangel eller någon annan lite svårare mönstring? Kan o vill du göra en förklaring? :roll:
jag har en sån från pippilotta, som jag ritat av underdelen från. jag kan ta kort på den men måste ladda batterierna på kameran först.

det veckade kom från att jag kanske drog för mycket i tyget när jag sydde eftersom jag sicksackade tätt runt.

tack alla :D
Användarens profilbild
Av aspen
jo, kantbandet.. det har jag köpt på skroten i kinna, kommer inte ihåg vad det hette men är dubbelt så dyrt som det i bomull; 5 kr/meter i stället för 2.50/meter.
materialet är sånt vanligt glansigt tyg.

resten är ju plysch (eller är det velour, vet ej skillnaden på dem)
Användarens profilbild
Av mejamy
Du borde använda en provdocka eller nått nästa gång du ska visa upp kläder...för man kan ju inte ta blicken från din bedårande lilla flicka :love: SÅ SÖT!!! :loving:

Och kläderna var förståss super fina också och ser jättegosiga ut! Och helt underbar färg på alltihop! :app:
Användarens profilbild
Av 4ungar
annelie skrev:
demalebe skrev:dreggellappen vad har du för mönster en vanlig triangel eller någon annan lite svårare mönstring? Kan o vill du göra en förklaring? :roll:
jag har en sån från pippilotta, som jag ritat av underdelen från. jag kan ta kort på den men måste ladda batterierna på kameran först.

det veckade kom från att jag kanske drog för mycket i tyget när jag sydde eftersom jag sicksackade tätt runt.

gärna vill jag se en bild på "mönstret" :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
demalebe skrev:
annelie skrev:

gärna vill jag se en bild på "mönstret" :wink:
fixar jag i morrn! :)
Användarens profilbild
Av Vindruvan
Vilken underbart härlig unge och vilka mysiga kläder du har sytt! *imponerad* ser ju jättebra ut!

Jenny
Användarens profilbild
Av sarahlc
:love: vilken söt liten prick! och vilka schyssta kläder! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Siena
Jättefin tjej och jättefina kläder!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?