Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Hej och välkommen! :D
Din historia låter som min ungefär, tyckte oxå det hela med sjal kändes som en hippiegrej. Nu vet jag bättre :wink: !
Användarens profilbild
Av solanna
Välkommen hit!

Jag är verkligen impad över att det gick så fort för er att överge Bb-selen till förmån för en sjal. Själv bar jag min äldsta kille i måånga månader i en BB-sele (senare en ergonomisk sele) men vågade mig inte på det där med sjal förrän tvåan kom. Det är det bästa jag har gjort när det gäller prylar till barnen helt klart! Nu har jag närmare tio bärverktyg här hemma tror jag... :oops:

Jag tycker också att ni ska testa ringsjal igen så småningom, men inte förrän bebisen kan sitta upp lite bättre och ni samtidigt får behov av ett bärredskap som går på nolltid att ta på och av. Jag använder ringsjalen massor när jag bara ska göra korta ärenden, som gå in på dagis och hämta storebror, från bilen in i en affär eller hemma medan jag lagar mat t.ex.
Användarens profilbild
Av Bina
Härligt! :D

Ganska många startar med en BB men söker sig vidare efter liknande storys som din.

Hoppas ni får många härliga bärstunder framöver! Välkomna hit!
Användarens profilbild
Av 4ungar
Precis så var det här också fast mannen var ännu mer motsträvlig men nu vill han också lära sig knyta själv o inga hippie fasoner är det längre utan han rekomenderar vitt o brett nu. 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Välkommen hit! Alltid roligt att läsa om att det inte bara är jag som tycker att det var lite hippi över sjalar. Fast sen så¨provad jag ju och insåg att även om det hade varit hippi så hade det inte spelat någon roll! Skrutt älskade sin lakanssjal så det blev fler! :lol:
Användarens profilbild
Av Elwi
Hi Hi,,,,, precis som jag själv upplevde det. Jag hade köpt mig en ny fin BB till denna bebis, och sen gick jag på gravid-fika med min mamma grupp och kännde mig totalt nedröstad.... satt där själv med min BB och tyckte det var ju lite väl långa dom där andra sjalarna... jisses,,,, flera meter tyg.... shit va överavancerat.
Men sen då fick jag prova en Moby,,,, och blev frälst.
Sålde snabbt min BB och införskaffade massa fina sjalar, som jag nu inte kan leva utan.
Användarens profilbild
Av salamandra
Hahaha låter som min make fast han fick ont av sjalen efter första dagen. Fast han kunde inte låta bli :D Har ställt mig i kö för att hyra en Ergo så han blir riktigt fast tänkte jag MUUOAHAHAHAHA
Användarens profilbild
Av Soffi
:lol: Välkommen hit, vilken kul introduktion :lol:
Användarens profilbild
Av Pierre
Så nu var husvisningarna (5st) avklarade med knodden på magen. Gick förvånansvärt bra. Börjar få in snitsen nu tar inte mer än 1-1,5 minut från babyskyddet till magläget och han var skitnöjd hela tiden, så nu är jag fast :D
Av ninen
Härligt att höra! För mej är det ofattbart hur många människor som borde vet något om ergonomiskt bärande, tex hur en bra ryggsäck ska vara, som använder babybjörn!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?