Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
Beatrice skrev:
Vad fanns där då? *nyfiken*
Ett gäng ringosar i olika färger (inte denim :wink: ) för 250 kr eller var det 300 kr. En turkos Easy 5.2, en sol 4.6 eller är det 4.7 de är? Och någon mer Easy, nån av de blåaktiga, kommer inte ihåg vilken. Svarta patapum toddler, en massa andra ringsjalar av olika märken, några podegis, peanut shell bärpåsar med mera med mera. :D
tänker mig genast solen till soffi!!!!!
Användarens profilbild
Av Beatrice
Elin: Ja. 8) Det borde väl DU veta?!
sacha42 skrev:
Beatrice skrev:
Ett gäng ringosar i olika färger (inte denim :wink: ) för 250 kr eller var det 300 kr. En turkos Easy 5.2, en sol 4.6 eller är det 4.7 de är? Och någon mer Easy, nån av de blåaktiga, kommer inte ihåg vilken. Svarta patapum toddler, en massa andra ringsjalar av olika märken, några podegis, peanut shell bärpåsar med mera med mera. :D
tänker mig genast solen till soffi!!!!!
Ville inte hon ha en kortare? Varför känner jag till det här öht? :? :shock: :lol: :wink:

jag kommer tyvärr inte ens ihåg vad den kostade.
Användarens profilbild
Av jazoo
Beatrice skrev:
Nej. Jag vill inte veta. Inte solen. Nej nej nej. Jag tänker vägra erkänna att det här överhuvud taget har hänt. Blä.
Användarens profilbild
Av Droppen
Katharina skrev:
Droppen skrev:Det var tyvärr inte så mycket att fynda tyckte jag... :?
Nu kände jag att jag lät neggig vilket inte var meningen!
Ja det var en massa Ringosar iaf och lite annat.
Trodde dock att Bärpåsarna som låg där m.m var ordinarie pris? Eller vad säger du Beatrice?
Användarens profilbild
Av Ester
soffi har fått erbjudande om min sol (igen) men hon verkar fundera på sol-saken lite
Användarens profilbild
Av Beatrice
Droppen Hm, ja bärpåsarna kanske det var ordinarie pris på. Kollade inte så noga då jag inte direkt var ute efter något. Plus att Doris inte vill följa med ner så jag var ju tvungen att hålla koll på henne också.

Jazoo :P :twisted: :D 8) :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av April
Men vad kostade EasyCare då? Hmmm... vore ju skam att sälja ut en EasyCare Turkos utan min vetskap :this: :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Beatrice
Det var nog 10 eller 20 % rabatt. Kan inte riktigt minnas tyvärr. :?
Användarens profilbild
Av miriel
Beatrice skrev:Droppen Hm, ja bärpåsarna kanske det var ordinarie pris på.
Har för mig att bärpåsarna oxå reades ut. Ganska så billigt, men kommer inte ihåg något pris... (katastrof sifferminne :roll: ).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?