Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Först ett stort tack till Jennelii och Annelie! :heart: , utan era tips och råd hade det nog inte blivit någon jacka.
För trots att jag översatte den tyska texten på sidan, så förstod jag knappt igenting :oops: .
Och vad ska jag med en bärjacka till jag som max burit ute på ryggen 3 ggr, kanske dax att ändra på det?
Hittade faktiskt en dragkedja som passar ihop med den på jackan, så jag har funderingar på att sy en panel att ha på framsidan om jag vill bära fram.
Ska bara laga ett hål under ärmen och sy på reflex och ett sjalbarn märke, sen är den helt klar.
Ps. sjalbarnet sover, så stora dottern docka fick vara modell, och den är lite liten för selen, provning med dottern blir imorgon.

Bild

Bild

Bild

Bild
Tror ni det blir för tätt här med luvan uppe? Syns ju dåligt, men den är fäst med en tryckknapp på insidan av kragen, tryckknappen fanns där från början. Och det är en glipa på båda sidorna.
Användarens profilbild
Av aspen
URSNYGG!!!!

jag har lika tätt vid luvan, men på min bild lutade hon huvudet bakåt så den trycktes ut lite. Om du kommer på onsdag MÅSTE du ta med den så jag får se den live...granska detaljer... så kan vi båda lösa mitt "problem" med att få upp luvan själv :wink: du gjorde verkligen rätt att göra jackan, så fin som den blev.
Av Aelia
Jätte snygg :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Luna
Vilken snygg jacka!

Hoppas du kan komma på onsdag så jag får se den på riktigt.
Användarens profilbild
Av miriel
Wow! Vad fin den var, jag är imponerad. :shock: :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh tack :rodna: , det lutar åt att vi nog kommer på onsdag :D , får väl muta de stora barnen så de håller sig lugna :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Wow vad snygg! :shock:
Användarens profilbild
Av melon
Attans vilken snygg!!!

Vad är det för tyg du har satt in som kilar? Köpt tyg? Ojojoj, blir sugen på en egen nu... :D
Användarens profilbild
Av Zandra
Jösses så snygg! Jag är grymt impad!!!
Användarens profilbild
Av Annika80
melon skrev:Attans vilken snygg!!!

Vad är det för tyg du har satt in som kilar? Köpt tyg? Ojojoj, blir sugen på en egen nu... :D
Hej, tyget på sidorna är från en annan vinterjacka, en svart täckjacka som man fick med gratis för nåt år sen när man beställde från nåt postorder företag. Bara ena ärmens tyg gick åt.

Nu är den mer modifierad, reflex och sjalbarnsmärke bak. och så sydde jag band och fäste i luvan och knappar framtill så att jag kan dra upp luvan själv.
Användarens profilbild
Av Luna
annelie skrev:Om du kommer på onsdag MÅSTE du ta med den så jag får se den live...
Luna skrev:Hoppas du kan komma på onsdag så jag får se den på riktigt.
Annika80 skrev: det lutar åt att vi nog kommer på onsdag :D
Verkar som vi blivit lite :hmm: förvirrade alla tre för det är väl bestämt på tisdag som vi ska träffas? Ser fram emot att se din jacka.
Användarens profilbild
Av aspen
Luna skrev:
annelie skrev:Om du kommer på onsdag MÅSTE du ta med den så jag får se den live...
Luna skrev:Hoppas du kan komma på onsdag så jag får se den på riktigt.
Annika80 skrev: det lutar åt att vi nog kommer på onsdag :D
Verkar som vi blivit lite :hmm: förvirrade alla tre för det är väl bestämt på tisdag som vi ska träffas? Ser fram emot att se din jacka.
det är nog jag som lurades, eftersom jag skrev det först :oops: måste ha fått onsdag i huvudet eftersom det var det första förslaget i boråstråden den 8:de eller vad det var, sorry
Användarens profilbild
Av sarahlc
:siishah: jisses vilken proffsigt fin jacka!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?