Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
om ni vill såklart. jag behöver inspiration :) texten är färdig men jag vill se färgerna "på riktigt" och undeer användning liksom.

helst om någon har ljusbrun färg för det finns inte som exempel på mina namnband. jag har det istort sett klart, men den ser lite väl grön ut i förhandsvisningen bara, och på förstoringen är det så svårt att se, så om någon har ett ljusbrunt märke att visa :wink:

snääälla :)
Senast redigerad av aspen den tor jan 18, 2007 19:59, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av trollmamma
här kommer mina / våra

Bild

Lite censurerad ....

Jeans "tyg svart text "
Användarens profilbild
Av Annika80
Min som jag inte beställt än, hade inte pengar när det beställdes ihop, ska förhoppningsvis beställas i slutet av månaden.

Bild
Användarens profilbild
Av aspen
Annika80 skrev:Min som jag inte beställt än, hade inte pengar när det beställdes ihop, ska förhoppningsvis beställas i slutet av månaden.

Bild
åh, vilken läcker, hur har du koiperat bilden? (jag har ju testat men kunde inte)
Användarens profilbild
Av aspen
florin skrev:Bild

Antons kan jag ta kort på en annan dag...
snygga! precis de färger jag hade valt till mina fast jag velar mellan brun och ljusbrun, men beige text fast då kanske du inte vill att man tar de färgerna eftersom dina är lite...offentliga? :?
Senast redigerad av aspen den fre jan 12, 2007 19:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av annemi
Annika80 skrev:Min som jag inte beställt än, hade inte pengar när det beställdes ihop, ska förhoppningsvis beställas i slutet av månaden.

Bild
Cool, sån skulle jag vilja ha :wink:
Användarens profilbild
Av florin
annelie skrev:
florin skrev:Bild

Antons kan jag ta kort på en annan dag...
snygga! precis de färger jag hade valt till mina fast jag velar mellan brun och ljusbrun, men beige text fast då kanske du inte vill att man tar de färgerna eftersom dina är lite...offentliga? :?
Klart att man kan ta de färgerna :lol: Är de ända färger jag tycker passar till allt och det är jag ju säkert inte ensam om ;-) Den dagen jag vill ha något unikt ska jag göra en specialbeställning så att ingen ens kan köpa lika som mig :D Filar på det sista på mina egen designade lappar :D
Användarens profilbild
Av Tabby
Är de trycka eller vävada?
Användarens profilbild
Av aspen
vill någon hjälpa mig? jag kan inte lägga upp mina namlappsbilder på fl för det är en bitmapsfil. (tror inte det funkar där) och jag kan inte byta till jpeg eller det som funkar då. ni kan hjälpa mig välja vilken jag ska ta kanske?

om jag mailar dem så kanske nån vill lägga upp dem på nätet ett litet tag, eller bara byta filformat kanske?
Användarens profilbild
Av Annika80
annelie skrev:

Bild
åh, vilken läcker, hur har du koiperat bilden? (jag har ju testat men kunde inte)
Jag sparade ner bilden på datorn, när jag tittade på den på deras sida. och sen lade jag upp den på familjeliv
Användarens profilbild
Av Annika80
annelie skrev:vill någon hjälpa mig? jag kan inte lägga upp mina namlappsbilder på fl för det är en bitmapsfil. (tror inte det funkar där) och jag kan inte byta till jpeg eller det som funkar då. ni kan hjälpa mig välja vilken jag ska ta kanske?

om jag mailar dem så kanske nån vill lägga upp dem på nätet ett litet tag, eller bara byta filformat kanske?
Jag kan hjälpa, maila mig annikamalmqvist@hotmail.com
Användarens profilbild
Av aspen
nu har jag skickat dem :)

STORT tack för hjälpen jag är inte så jättetekninsk på datorer
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?