Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Som på en hel del andra dagis vad jag förstår har vårt varsin docka till barnen. Egenhändigt tillverkad av föräldrarna.
Jag kunde naturligtvis inte låta bli att sätta muddbyxor på lillebrors docka.....likadana som han själv har (bl.a).
Han var nöjd med den själv :)

Bild
Användarens profilbild
Av Gullan
Wow - det där var smart. Det finns inte på vårt dagis... Kanske värt att ta upp där? Den blev verkligen jättefin! Kul om dockan lite ser ut som barnet också!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
De hänger på en tavla på dagis och används vid samlingarna på morgonen för att visa vilka barn som är där resp. sjuka eller lediga. De sjuka dockorna bäddas ner i en vägghängd bädd.
Användarens profilbild
Av aspen
så mysigt. hos oss tar de oxå upp på en tavla vilka som är där eller inte men det är med dagiskorten bara
Användarens profilbild
Av sarahlc
:heart:
Användarens profilbild
Av Anna
de hade nog en idee om att använda sådana på barnens förskola. Men materialet man skulle använda var minst sagt torftigt. Vit lakansväv och stoppning + garn i knepiga färger :?

JAg kunde dock inte låta bli att fuska och ta hem och sy kläder och brodera ögon och mun. Fast jag tror itne de använder de där dockorna direkt, men det kankse kommer såsmåningom.
Användarens profilbild
Av svas
Sockertopp skrev:De hänger på en tavla på dagis och används vid samlingarna på morgonen för att visa vilka barn som är där resp. sjuka eller lediga. De sjuka dockorna bäddas ner i en vägghängd bädd.
Underbart! Det var verkligen mysigt :heart: .
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Anna skrev:de hade nog en idee om att använda sådana på barnens förskola. Men materialet man skulle använda var minst sagt torftigt. Vit lakansväv och stoppning + garn i knepiga färger :?

JAg kunde dock inte låta bli att fuska och ta hem och sy kläder och brodera ögon och mun. Fast jag tror itne de använder de där dockorna direkt, men det kankse kommer såsmåningom.
Hos oss finns det en låda med plysch i olika färger o lite garn o så. Jag tog hem lagom men lyckades klanta till det så att jag sabbade första försöket helt (enligt mig) så det blev ändå material hemifrån till byxor o tröja (vilket gör att det är exakt samma plysch o mudd i byxorna som i hans egna :) ).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?