Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
Hallå hallå.

Börjar bli dags att införskaffa sjal nummer två efter trikåsjalen (nä det är det inte alls, Ellen är två månader och sitter perfekt i den, men jag VILL, så det så :D )

Så jag funderar! Jag vill ha en snabbsjal, väljer mellan en ringsjal och en mei tai eller liknande. Och eftersom det kommer att vara sommar: om jag köper en ringsjal, ska man ta en vattenringsjal då? Vi svettas floder i trikåsjalen redan nu.
Och Ellen kommer att vara sju-åtta månader, det borde väl kunna gå?

Hmmm. Synpunkter mottages tacksamt.Och gärna modeller också på bild, för SNYGG ska den vara :wink:

(Kommer nog att löpa en vävd långsjal också, tips på lätta tyger-märken i såna sökes också.) Hjäääälp, jag är fast i sjaleriet!!!

/Innana och Ellen
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Om du har tänkt använda sjalen NU skulle jag nog hellre ta en MT. Min tjej satt inte riktigt bra i ringsjal förrän hon var ca 7 månader och dessutom kan jag bara använda den korta stunder i taget, det blir så tungt annars av snedbelastningen :roll:
MT bar jag i hela sommaren, var det enda som funkade för oss i värmen :wink: Jag föredrar hemmasydda MT´s med breda utbredbara axelband för bästa avlastning, men det är ju lite av en smaksak!

Och när det gäller vävd sjal... Det är svårt att tipsa om ETT märke, beror så mycket på vad du är ute efter. Pris, bästa avlastning, tjocklek osv.. :roll: Jag tycker alla vävda är bra, men på olika sätt :wink:

Och sist men inte minst: Välkommen i sjalträsket :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av April
Japp... Jag hade också satsat på MeiTai - blir skönare avlastning. Som Kajsa säger så är de "hemmasydda" med bredare axelband skönast :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?