Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
Jag tycker att det är URmysigt att sticka på tunnelbanan fram o tillbaka till jobbet.

Nu håller jag på med en röd halsduk som givetvis är jättesvår ätt fota men här kommer en halvdålig bild iaf.

Bild
Användarens profilbild
Av April
Åh, vad duktig du är! Jag är inte så tålmodig. Har börjat på många saker, men sedan blir de bara liggande...

Kram
Användarens profilbild
Av sarahlc
:hello: en till pendlarstickerska här!
kommit fram till att det gör mig till en rätt så mycket gladare person i morgonträngseln. istället för att läsa gratistidningar. eller plugga.

:heart:
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag stickade under föreläsningarna i skolan, men mina klasskompisar tyckte att det var nonchalant så jag har slutat nu... :(
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag har precis avslutat en halsduk jag med. Fast ingen pendelhalsduk utan en tv-soff-halsduk. Jag är inte vidare bra på att sticka men det är ganska avkopplande och jag får mot alla odds INTE värk i händerna av det, som jag trodde.

Nu är jag sugen på att sticka mer :twisted:
Användarens profilbild
Av Gullan
Stickning är verkligen suveränt - man stressar av framför tv'n, kan ta med den överallt... Och, ja, jag har också ansetts nonchalant när jag stickat, så jag slutade också. Men jag tycker faktiskt att man koncentrerar sig bättre när man har något i händerna - förutsatt att det inte är något komplicerat mönster som kräver räknande hela tiden... En halsduk eller liknande är jättebra. Just nu stickar jag ett babyset till mitt syskonbarn som kommer om mindre än tre månader! Helt underbart att mysa med mina barn till Bolibompa! Jag tror att du stressar av dina pendlarfränder också genom att sticka! Keep up the good work!
Användarens profilbild
Av puppan
Ja det är underbart avkopplande att sticka!
Och det roliga i kråksången är att jag har smittat av mig till Jonas. :lol:

Han har stickat en tröja till Kajsas docka Moa och har nu precis börjat på en mössa till sig själv. Det är supermysigt när vi sitter o pysslar hemma på kvällarna. :heart:

Slänger in en bild på Moas tröja OCH pannband :wink:

Bild

Men vad trist att det upplevs som nonchalant! Annars kan jag tänka mig att det är super att sticka på föreläsningar. Finns det ingen studie typ att man lär sig mer om båda hjärnhalvorna är aktiva eller nåt.... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?