[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 457231
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Dålig rygg? hurra för sjal! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Det låter ju jättebra ju! Jag har själv dålig rygg och bär inte så ofta tyvärr, tycker att det tynger på... kan bero på att jag bara har en trikåjal och en 10 månaders bebis :roll: Vilken tur att jag ska skaffa mej en vävd sjal så fort jag har råd! :lol:
Användarens profilbild
Av April
Härligt!

Ja, skaffa vävd - det är stttooooorrrrr skillnad ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Soffi
:D Stämmer bra detta! Jag har också multibla diskbråck men nu har jag blivit stärkt av 6 månaders ryggbärande. :D Magbärandet går bara korta stunder dock. :cry:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
April skrev:Härligt!

Ja, skaffa vävd - det är stttooooorrrrr skillnad ;-)

Kram
:iagree:

Har ryggproblem men kan bära min flicka tack vare sjalen. Utan dem vet jag inte hur vi hade klarat oss! :shock:
Det är jätteviktigt för mig att ha en sjal som avlastar bra och de vävda är super, det är stor skillnad!
Det är även skillnad mellan vävd och vävd... För mig fungerar det bäst med tjockare sjalar. Min ingosade Stork är faktiskt min bästa! :D

Hurra för sjalen! :app:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har ju inget medicinskt problem, bara lite allmänt kass rygg efter för mycket tid på kontor och ingen träning. Men, med sjal så kan jag bära båda barnen utan problem.

Minns att pappa regareade när jag häromdagen bar Jakob (15 kilo+vinteroverall) på ryggen. "Men klarar din dåliga rygg det!?". Ja, i sjal så gör den det!!!

//Kaja
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, det är samma här! Jag har en dålig rygg med bla scolios, och innan jag fick barn kunde jag inte ens bära en kasse i handen en längre stund. Så jag kan säga att för mig har det varit helt otroligt att kunna bära flera timmar i sträck med de långa vävda sjalarna utan att få det minsta ont i ryggen. Det är nästan som trolleri! Och som sagt, man får så bra hållning i dem att man tom stärker de långa ryggmusklerna. Min rygg är mycket bättre nu än den var innan jag fick Anton. Jag tror också att det har att göra med att man får så mycket positiva känslor av att bära sitt barn nära sig, att det är en mycket bättre och mer lustfylld ryggträning än mycket annat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?