Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av inka
jag blir galen av alla sjalar i olika färger.. jag vill ju ha alla!!!

Har ni några tips? Mina kläder går mest i svart/brunt och ibland orange eller rosa... Emmis kläder är mest hmm... ja rosa! (efter två killar!)

Så egentligen skulle jag vilja ha en till mig och en till henne! :wink:

Men ni andra som har rosaklädda barn, vilken långsjal har ni valt???
Användarens profilbild
Av Elina
Hm, jag klär mig nog rätt likt dig och din baby, och jag har sjalar som är svart, grå, svart igen, jeans ergo och snart en blå sjal.

Så, jag trivs bäst i sjalar som är mörka och matchar mina kläder, barnets syns ju knappt, bara benen som sticker ut...
Användarens profilbild
Av annemi
Jag har en Didy Elisa, grå/rosa, supermjuk redan som ny :D
Och så har jag en chokladgås som ju passar till det mesta. o så lite annat...
Användarens profilbild
Av Gullan
Rosa tjej här oxå... Hoppis Lille (Rosa-röd-beige) Bebina vattuman (blå/grå) Blå MT av kamma från Jysk... Tokgul ringis, grön bärpåse
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
När jag tänker färger brukar jag mest fundera över vad jag passar i för nåt, eftersom det blir som en extra tröja :wink: Alltså är du mörk - ljus? Ögonfärg? Passar bäst i varma eller kalla färger?
Användarens profilbild
Av inka
annemi skrev:Jag har en Didy Elisa, grå/rosa, supermjuk redan som ny :D
Och så har jag en chokladgås som ju passar till det mesta. o så lite annat...
ja, den ser ju fin ut...hmmm! Ännu en att lägga till listan!
Användarens profilbild
Av inka
kajsa kavat skrev:När jag tänker färger brukar jag mest fundera över vad jag passar i för nåt, eftersom det blir som en extra tröja :wink: Alltså är du mörk - ljus? Ögonfärg? Passar bäst i varma eller kalla färger?
jo, jag är rätt mörk, bruna ögon och passar nog bäst i varma färger... Och jag älskar färg!!! :D
Användarens profilbild
Av inka
Elina skrev:Hm, jag klär mig nog rätt likt dig och din baby, och jag har sjalar som är svart, grå, svart igen, jeans ergo och snart en blå sjal.

Så, jag trivs bäst i sjalar som är mörka och matchar mina kläder, barnets syns ju knappt, bara benen som sticker ut...
jo, jag funderar på lite neutralare sjal, men jag älskar ju färger och vill att sjalen ska se "glad" ut! Men det är ju lättare att matcha med svart!
Användarens profilbild
Av April
Jag väljer en sjal som jag gillar - det är ändå ingen som ser färgerna på mina kläder - eller på barnets kläder... folket som tittar ser BARA sjalen :lol: (tänker: Vad är det där för något?)

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
inka skrev:
kajsa kavat skrev:När jag tänker färger brukar jag mest fundera över vad jag passar i för nåt, eftersom det blir som en extra tröja :wink: Alltså är du mörk - ljus? Ögonfärg? Passar bäst i varma eller kalla färger?
jo, jag är rätt mörk, bruna ögon och passar nog bäst i varma färger... Och jag älskar färg!!! :D
Men älskar du färg skulle jag satsa på en i en fin varm färg! Kanske en easy Sol? Vill du absolut ha något neutralt så är ju annars Hoppediz Costa Rica snygg (brun med ornage kant). Skulle ju passa om du passar bäst i varma färger :wink:
Användarens profilbild
Av Elina
inka skrev:
Elina skrev:Hm, jag klär mig nog rätt likt dig och din baby, och jag har sjalar som är svart, grå, svart igen, jeans ergo och snart en blå sjal.

jo, jag funderar på lite neutralare sjal, men jag älskar ju färger och vill att sjalen ska se "glad" ut! Men det är ju lättare att matcha med svart!
Hm, glömde favvo sjalen, easy purpursky som är rosa/vinröd... passar till de flesta av mina kläder :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?