Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mojsan
Thea skrev:... det verkar ju vara en supergrej och superdyr.
Njäääh, tycker du? Jag tycker nog att priserna ser ut att vara helt i klass med ergon, och så får man en mer ovanlig sele, iaf här i landet... Försökte locka nermin sambo i träsket, men han är ju så nöjd med den ergo vi har. Tråkmåns...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Elin skrev: Bild
Den här!! Fantastisk!
Användarens profilbild
Av Mia
Alltsa...
Idag har jag provat en en langre stund.
Jag tycker den ar for smal till Nemo som ar 19 man men inte sa lang for sin alder. Den gar inte lika langt ut mot knavecken som ergon.
Den ar jobbig att justera nar den sitter pa for man spanner at motsatt hall mot ergon vilket var riktigt bokigt nar man vill hasa ner for att amma och sedan spanna upp igen.
Axelbanden skar in for att de ar tunnare och har kortare vadering och for att det ska vara mojligt att korsa dem bak, vilket vissa tycker ar bra men jag anser det inte nodvandigt nar man har "brostremmen"
Huvan var valdigt bra och smidig och latt att justera, fickan var praktisk
Den ar ju verkligen lattare an ergon och tar mindre plats.
Men i alla fall... Jag ar mer nojd med min ergo. Kanske beror det ocksa pa kroppstyp? Den sag ortroligt bekvam ut pa en som ar valdigt smal.... Jag ar lang och M/L.
Sa min langtan ar stillad trots att de ar valdigt fina.
Ergon och Knyttet MTn ar bast! :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Men Mia - så får du ju inte komma och skriva nu när alla mina pengar farit över atlanten :wink:

hehe

jaja - Ergon gillar INTE min kropp så det är nåt som liknar Patapumen mer men med lite högre rygg som jag är ute efter.

Vi får väl se när den kommer.

förresten Mia - jag ska nog pm:a dig snart om en liten tjänst :wink:
kram
Användarens profilbild
Av Mia
:lol: :D
Valkommen! Inboxen ar inte full. :wink:
Användarens profilbild
Av Soffi
emmahawk har en sådanhär: (såklart) :lol:

Bild
Användarens profilbild
Av Scilla
Vi var ju på väg att skaffa en Ergo denim, inte för att jag tycker den är särskilt snygg utan för att den ska vara rymlig och bra till lite större barn. Men var ju bara tvungen att prova en sån här istället...

Men man ska inte ha fördomar om män och deras smak, jag hade sett ut denna som jag tyckte var skitsnygg och "könsneutral":

Bild

Visade den för maken och frågade om han kunde tänka sig att bära i den - men nej, han ville hellre ha en sån här:

Bild

"Om jag ska gå klädd i en tapet kan det åtminstone vara en med lite mer färg!" :shock: :lol:

Så så fick det bli (fast jag nästan gillade den andra bättre. Båda fanns i alla fall med bruna axelband, det ville jag gärna ha.)
Senast redigerad av Scilla den tor jan 11, 2007 12:45, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Ester
ingen som kan lägga in lite live-bilder?

Scilla - Åh vad roligt!! HAr du beställt precis nu eller var det ett tag sen?
Undrar hur länge man ska få vänta nu då?!
Användarens profilbild
Av Scilla
Elin skrev:Scilla - Åh vad roligt!! HAr du beställt precis nu eller var det ett tag sen? Undrar hur länge man ska få vänta nu då?!
Roligt fast lite ont i magen också, det var verkligen ett impulsköp. Men vi får väl försöka byta den till en Ergo om den inte skulle passa oss... :roll:

Jag beställde alldeles häromdagen, frågade om leveranstid och Gabby skrev att den borde tillverkas nästa vecka och komma veckan efter. Hoppas man slipper betala tull bara, annars blir det lite dyrare än vad som känns riktigt bra :?
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag köpte en i somras men har inte kvar den. Den var jättesnygg och jätteskön, men axelbanden var för långa för korta jag så jag sålde den. Men maken gillade den! Han bär dock lika gärna i MT, så..
Grävde fram en bild på den:

Bild

Jag gillade verkligen midjebältet. Det avlastade superbra! Hade jag bara kommit överens med axelbanden så hade jag aldrig gjort mig av med den. :D
Användarens profilbild
Av Ester
MEN GUUUUUD vså snygg vinterdrake!!!!!!*dreggla*

jo man skulle kanske ha tänkt på det där med tullen också..

vi sfår se - Ergo funkar som sagt var inte på mig och när jag inte kan få en ergo denim så hoppas jag att Becon funkar bättre - blir ju inte dyrare iaf...
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Elin skrev:MEN GUUUUUD vså snygg vinterdrake!!!!!!*dreggla*

jo man skulle kanske ha tänkt på det där med tullen också..
Jag vet... Får ångest varje gång jag ser bilder på den. *sakna*
Den är verkligen galet snygg! Hoppas den har det bra i sitt nya hem. :hello:

Jag behövde inte betala tull för min. *håller tummarna för att du ska slippa*
Användarens profilbild
Av Scilla
Vinterdrake skrev:axelbanden var för långa för korta
:?: :?: :lol:

Vi försökte beställa extralång vaddering på axelbanden efter att ha läst Ansos tråd, men det går inte längre då de gått upp i tillverkningsskala. Hoppas det funkar för oss ändå. Din bild var jättefin!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Scilla skrev:
Vinterdrake skrev:axelbanden var för långa för korta
:?: :?: :lol:

Vi försökte beställa extralång vaddering på axelbanden efter att ha läst Ansos tråd, men det går inte längre då de gått upp i tillverkningsskala. Hoppas det funkar för oss ändå. Din bild var jättefin!
:lol: Lite förvirrande mening kanske.. :oops: Men om du läser ordet efter också. ;)
men axelbanden var för långa för korta jag
Jag är för kort helt enkelt. :D
Användarens profilbild
Av Scilla
Vinterdrake skrev::lol: Lite förvirrande mening kanske.. :oops: Men om du läser ordet efter också. ;)
men axelbanden var för långa för korta jag
Jag är för kort helt enkelt. :D
Ahaaa :duh:

Okej, det låter ju lovande för oss som är hyfsat långa då.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?