Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har nyligen sytt mig en ringsjal av en Hoppediz och blev jättenöjd med vikningen. Är dock nyfiken på fler varianter eftersom jag bara har provat min nygjorda hoppsringis och min föredetta BB-slen. Skriv och beskriv din ringsjal och visa gärna en bild! :D Ska sätta in bild på min egen också, men beskrivningen är denna http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/floating.html efter rekommendation av johanna här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Vill ändå se ringsjalar här. Vikningarna syns inte så bra på vanliga bilder. Vill dessutom veta vad ni tycker om de olika vikningarna. :D
Användarens profilbild
Av johanna
Tänkte precis börja orda :this: om min ringsjal igen men jag märker att det inte behövs :lol:
Användarens profilbild
Av caelajemma
Mamma Eli skrev:Vill ändå se ringsjalar här. Vikningarna syns inte så bra på vanliga bilder. Vill dessutom veta vad ni tycker om de olika vikningarna. :D
:iagree:
Jag håller helt med föregånde talare och skulle gärna vilja se både fram- och baksida på vikningen.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Ingen som vill visa upp sina alster?
Användarens profilbild
Av Panakeia
Mamma Eli skrev:Ingen som vill visa upp sina alster?
har tagit lite dåligt med bilder, å e extremdålig på att förklara hur jag gjort, så därför har jag valt att inte kommentera här... sen tror jag många syr efter de vikningarna som finns under gör det självsidan och känner där med att det känns överflödigt att lägga ut bilder å grejjer...
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Panakeia skrev:
Mamma Eli skrev:Ingen som vill visa upp sina alster?
har tagit lite dåligt med bilder, å e extremdålig på att förklara hur jag gjort, så därför har jag valt att inte kommentera här... sen tror jag många syr efter de vikningarna som finns under gör det självsidan och känner där med att det känns överflödigt att lägga ut bilder å grejjer...
Okej, förstår om det känns överflödigt om det redan finns bilder, men berätta då istället gärna vilka vikningar ni har sytt efter och vad ni tycker om dem och gärna varför ni tycker som ni gör också! :D
Användarens profilbild
Av Linnea
detta är en ansovikning, sydd av sannasmamma och numera inneboende hos miriel :D

Bild
Användarens profilbild
Av LillaG
Jag tänkte inte på att ta kort bakifrån när jag fotade... :roll: Men jag fixar det imorn. Såhär ser min hemmasydda ut framifrån iaf...

Bild
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Linnea skrev:detta är en ansovikning, sydd av sannasmamma och numera inneboende hos miriel :D

Bild
Tack! :D Är den bra? Hur känns den?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
LillaG skrev:Jag tänkte inte på att ta kort bakifrån när jag fotade... :roll: Men jag fixar det imorn. Såhär ser min hemmasydda ut framifrån iaf...

Bild
Tack! :D Känns den bra? Lätt att justera? Ligger den skönt på axeln?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Min havannaringsjal. Man ser inte vikningen dock... Tyget är vikt på varje sida två gånger. Vaje halva är vikt två gånger var, först mot mitten och sedan utåt så att kanten hamnar utåt - detta utgör avigan. Vikningen är ganska lång, så att den sitter bakom axeln.

Bild

kolla denna länk för tydligare instruktioner om vikningen. :D
http://www.sleepingbaby.net/jan/Baby/floating.html
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Oj, dubblett - hade inte tålamod och tryckte flera gånger då datorn tog tid på sig... :P
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Nyfiken på fler varianter och utlåtanden om ringsjalsvikningar! Ringon, hur är den vikt? Inåt mitten och inåt igen?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?