- ons jan 10, 2007 19:27
Har mest sytt presenter det sista, mössor, klänningar, börsar och annat men nu kände jag att några retrotyger som jag loppisfyndat för den totala summan 15 kr brände i systugan ...
Sedan väntar jag på foder till en tehuva i världens häftigaste höstmönster och trikåsnedslå till en badcape i ett underbart blommigt frottétyg jag hittat på vinden. Älskar vår vind.
Här kommer i vart fall de två klänningarna
Till kusin I som är en riktig färgklick hela hon

en ljuvlig duk med bin, hjärtan och äpplen som blev sommarklänning till Em. testade en ny modell som är avskuren med på bröstet med sytt liv och knäppning i hela ryggen (vita knappar). Skall modifiera något om jag om jag syr den igen men blev på det hela taget nöjd.

Sedan väntar jag på foder till en tehuva i världens häftigaste höstmönster och trikåsnedslå till en badcape i ett underbart blommigt frottétyg jag hittat på vinden. Älskar vår vind.
Här kommer i vart fall de två klänningarna

Till kusin I som är en riktig färgklick hela hon

en ljuvlig duk med bin, hjärtan och äpplen som blev sommarklänning till Em. testade en ny modell som är avskuren med på bröstet med sytt liv och knäppning i hela ryggen (vita knappar). Skall modifiera något om jag om jag syr den igen men blev på det hela taget nöjd.

Mamma till Em nov-02, Na mars-04 och Mi maj -09och Id april-12