Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Avlastar det bra? Det blir inte svajigt? Jag har visserligen bara provat en ringsjal och det är min egen som är från Ägirshus. Den är i lakansvävsliknande tyg alltså ganska stum vilket jag gillar. Det borde ju vara optimalt att ha en kypertvävd ringsjal, eller?? Berätta nu ;)
Användarens profilbild
Av miriel
Vi testade Ansos "hoppizringsjal" i onsdags, jättemysig! :D Sambon gillade den jättemycket så nu överväger jag faktiskt att offra min hoppiz....
Ska tänka lite till, den är ju ganska kär...
Användarens profilbild
Av Solveig
Men Miriel Babydesign ska ju börja sälja hoppiz-tyg på metervara. :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har iofs en omsydd stork och inte en hoppiz men de är ju liiite lika ändå! :wink: Tycker att den är suveränt skön att bära med! Tyget anpassar sig och avlastar på ett helt annat sätt än vad enkel lakansväv gör men känns samtidigt ordentligt stadigt!

(suveränt initiativ förresten från Babydesign, att sälja sjaltyg på metervara! :lol: )
Användarens profilbild
Av miriel
Solveig skrev:Men Miriel Babydesign ska ju börja sälja hoppiz-tyg på metervara. :lol:
Hm, det är sant, tänkte inte på det....ligger lite lågt ett tag med saxen :wink: :D
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag sydde om en girasol till ringsjal. Tidigare hade jag en lakanstygringsjal. Den i girasoltyget avlastar mycket bättre och är mycket mysigare, men min har kanske inte blivit helt bra (?) för den glider inte så bra i ringarna. MEn jag tror det är något jag gjort, ska försöka fixa.
Användarens profilbild
Av mojsan
Ezereht skrev:Jag sydde om en girasol till ringsjal. Tidigare hade jag en lakanstygringsjal. Den i girasoltyget avlastar mycket bättre och är mycket mysigare, men min har kanske inte blivit helt bra (?) för den glider inte så bra i ringarna. MEn jag tror det är något jag gjort, ska försöka fixa.
För små ringar? För tajt sydd vid ringarna?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag kan vara intresserad om det är ngn som vill dela en sjal eller sy metervara åt mig mot att jag betalar lite mer. För jag syr inte själv tyvärr.
Men om vi har liknande färgsmak så, kom med förslag!
Användarens profilbild
Av Anna
Mia, vad är du intresserad av? Vet inte riktigt ännu men jag kan nog tänka mig att kapa en stork till.
Användarens profilbild
Av Mia
Anna! Kapa en stork till? Vilken? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av Anna
Ja der beror lite på, jag har itne bestämmt ännu. Har du någon favvorit? (Antar att du gillar Ulli eftersom jag tycker just den är väl rosa)
Användarens profilbild
Av Mia
Inte johannes eller marin... inte vicky...Gärna en inka! Kanske en Anna eller en rouge... eller en turkos... Föredrar du en stork framför ex didy el hoppe? isåfall varför? *nyfiken* Vi kan ju pma varandra vidare om detta! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?