Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jica
Jag har bestämt mig för att testaatt köpa en Hoppediz sjal. Den har fått bra kritik och har ett vettigt pris och det känns inte som hela värrlden rasar om jag inte tycker om den eller den inte passar etc. Så nu undrar jag var ska jag köpa den billigast och smidigast ? Har läst att man kan köpa den direkt från Tyskland. Var hittar jag en sådan sida och hur mycket får man ge i frakt? Hur snabbt får jag den och hur fixar man betalning? Många frågor från en nybörjare :roll:
Användarens profilbild
Av mojsan
..på hoppediz.de. Men jag har beställt mina från babydesign och småknyten, och jag vet att babyplaneten har dem, och det har funkat bra. Känns skönt om det skulle vara nåt fel, att ha med en svensktalande att göra! Tror inte att man tjänar jättemycket på att beställa direkt från tyskland. Men nån kanske kan berätta närmare om det?
Användarens profilbild
Av diddeldi
vi beställde från http://www.hoppediz.de/. frakten kostar 9 euro, man måste betala i förskott (kolla upp vad din bank tar för eu-överföring, nordea tog bara 2 kr) och sjalen kom en vecka efter betalning utan problem. vi ville ha en färg/längd som inte fanns inne hos de svenska återförsäljarna, annars är det kanske enklare att köpa genom dem. men det var inga problem med att beställa från hoppediz heller.
Användarens profilbild
Av Ezereht
Vilken färg köpte du Diddeli? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av diddeldi
Ezereht skrev:Vilken färg köpte du Diddeli? *nyfiken*
det var min man som köpte en oslo! :D

bildbevis kommer såklart, så fort vi kommer hem (typ måndag) 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?