Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sol
Jag är rädd att jag aldrig kommer lära mig att knyta (om inte Thea vill komma hit stup i kvarten :D ) och funderar på att hyra mig en sjal till att börja med? Är det en fin ide?

Jag har ju visserligen lärt mig min UBW men en riktig sjal och en lång kan en krångelmaja som jag lära sig att få till det?

Fördelar med att hyra? Erfarenheter?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Har inga erfarenheter av att hyra sjal men är lite sugen på att prova på någon gång. www.hyrsjal.se har en del riktigt fina saker till inte alltför dyra priser.

Annars är ju sjalträffar ett ypperligt tillfälle att klämma på sjalar och lära sig knyta.
Användarens profilbild
Av sacha42
Ja, prova hos hyrsjal och skulle du gilla sjalen och få till det bra har du ju chansen att köpa ut just den sjalen :D
Av Jenny
sacha42 skrev:Ja, prova hos hyrsjal och skulle du gilla sjalen och få till det bra har du ju chansen att köpa ut just den sjalen :D
:iagree: skynda dig innan jag köpt loss alla :twisted:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag funderar också på att hyra för att pröva något nytt märke. Det är ju ganska dyrt att köpa om man sedan upptäcker att man inte trivs med den sjal man valt (eller att barnet inte trivs med sjal alls :cry: )

Ang lära sig knyta. Kan jag lära mig kan alla och idag sa till och med min man att jag börjar bli riktigt haj på det :peace: så nu tror jag benhårt att alla som vill kan lära sig :lol:
Användarens profilbild
Av sol
sanna73 skrev:Jag funderar också på att hyra för att pröva något nytt märke. Det är ju ganska dyrt att köpa om man sedan upptäcker att man inte trivs med den sjal man valt (eller att barnet inte trivs med sjal alls :cry: )

Ang lära sig knyta. Kan jag lära mig kan alla och idag sa till och med min man att jag börjar bli riktigt haj på det :peace: så nu tror jag benhårt att alla som vill kan lära sig :lol:
Ja det är lite med det där att det är dyrt som gör att jag känner mig sååå tveksam. Tänk om...

Men tror du verkligen att jag kan lära mig att knyta? 8)
Användarens profilbild
Av sol
zmurfan skrev:Har inga erfarenheter av att hyra sjal men är lite sugen på att prova på någon gång. www.hyrsjal.se har en del riktigt fina saker till inte alltför dyra priser.

Annars är ju sjalträffar ett ypperligt tillfälle att klämma på sjalar och lära sig knyta.
Nu har jag kikat och det känns ju lovande. Tror det blir en hyrsjal till att börja med. Så får jag se hur det känns.
Användarens profilbild
Av sanna73
Tror benhårt du kan lära dig knyta :tumsup: Jag kunde ju och jag är verkligen ingen naturbegåvning när det gäller sådana här saker :roll:
Användarens profilbild
Av sol
sanna73 skrev:Tror benhårt du kan lära dig knyta :tumsup: Jag kunde ju och jag är verkligen ingen naturbegåvning när det gäller sådana här saker :roll:
Tack för att att du tror på mig! :D

Ser mig själv insnärjd i sjalen. Gråtandes över hur tilltrasslat allt alltid blir i min närvaro. :?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
sol skrev:
sanna73 skrev:Tror benhårt du kan lära dig knyta :tumsup: Jag kunde ju och jag är verkligen ingen naturbegåvning när det gäller sådana här saker :roll:

Ser mig själv insnärjd i sjalen. Gråtandes över hur tilltrasslat allt alltid blir i min närvaro. :?
:lol: :lol:

Äsch då! Klart du kan lära dig knyta! Men ge inte upp bara, det tar ett par gånger innan det blir bra :wink:
Användarens profilbild
Av sol
kajsa kavat skrev:
sol skrev:

:lol: :lol:

Äsch då! Klart du kan lära dig knyta! Men ge inte upp bara, det tar ett par gånger innan det blir bra :wink:
Jag känner mig stärkt av er tilltro till mig. Så nu ser jag inga hinder. Men tyvärr var sjalen som jag vill ha slut för närvarande. Fast det är ju ett tag kvar till bebben tittar ut och dessutom bär jag i sino i början. Så den hinner kanske komma in till dess att jag vill ha den. :D
Användarens profilbild
Av sanna73
sol skrev:Jag känner mig stärkt av er tilltro till mig. Så nu ser jag inga hinder. Men tyvärr var sjalen som jag vill ha slut för närvarande. Fast det är ju ett tag kvar till bebben tittar ut och dessutom bär jag i sino i början. Så den hinner kanske komma in till dess att jag vill ha den. :D
Klart vi tror på dig :vågen:
Vilken sjal blir det nu då? Jag hyrde en för några veckor sedan. En easy eld 4,7. Var hur smidigt som helst att hyra :tumup: Får chansen att pröva en ny utan att det kostar så mycket.
Användarens profilbild
Av sacha42
Hur går det för dig?? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?