Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helen
Skrivet: Fre Aug 05, 2005 12:12 pm Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Ojojoj...då ligger maken nog risigt till. Inte nog med att han bar i rosa sjal på bilden i Sydsvenskan, han har dessutom ett utländskt efternamn...
Han hade intre vågat! Din karl ser väl farlig ut för en man på 80 bast. :lol:

När jag frågade efter hans namn så la han på....men tänk om jag haft nummerpresentatör.... vilket jag inte har...

Är det någon som läst Skånskan i dag och sett om det finns något inlägg?
Användarens profilbild
Av lotte
Vi får nog räkna med en del angrepp, typ din uppringande surgubbe eller det norska inlägget här för ett tag sedan. På sätt och vis har vi ju hållit oss skyddade i och med forumet, och nu med all uppmärksamhet så måste det krypa fram en och annan upprörd medborgare som vill skydda de svenska barnen. Om inte annat så är det ett fint tillfälle att fila på argumenten för bärande ...
Användarens profilbild
Av vanja77
Ähh jag avfärdar både den lille farbrorn här och den norska tjejen som ren okunskap!
”Never underestimate the power of human stupidity”
Användarens profilbild
Av Helen
Jag blev nog mest paff tror jag.
Är inte van vid att folk ringer upp mig för att berätta "sanningar".

Det säger sig själv att man genom att synas i tidningarna inte bara drar positiva människor till sig. Det finns alltid någon som har något negativt att säga om det man själv tycker är så bra.

Nej, Nu lägger vi inte mer energi på honom ( så vida han inte dyker upp med fler sanningar)
Användarens profilbild
Av Keke
Fy vad trist Helen, skönt att du tar det så bra.

Jag var inne i staden igår och blev påhoppad av en liten vietnamesiska :D , hon blev eld och lågor av mitt sjalbärande och blev nästan tårögd. Började prata om sitt hemland och att där bar man barnen även när man jobbade och så försökte hon berätta (på stapplande, läspande svenska) hur sjalarna såg ut där, jag tror att det kan översättas med "våra" fyrkantssjalar. Jag och Edit förgyllde nog hennes dag iallafall :lol:

/keke
Användarens profilbild
Av Helen
Så är det kul att bli påhoppad!

Jag förgyllde en afrikansk mans dag får några månader sedan.

Jag märkte att han stod och tittade på mig när jag åt ( han stod i kön till kassan på ett lunchställe)
Så jag konstraterade bara att jag nog föll honom i smaken. Trevligt med lite uppskattning :wink:
Hade man och barn med mig så tro inget!

När vi ätit så knöt jag fast Julia på ryggen och när jag tittar upp ler han med HELA ansiktet.

Det syntes tydligt att han var på besök i Sverige.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?