Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
borde väl gå alldeles utmärkt?
kanske e svårt att få bra i upprätt ställning, men det borde inte va nåra problem i vagga tycker jag inte alls...
Användarens profilbild
Av funshine
Jag använde ringsjal redan på bb coh då var jag nysnittad och hade ingen erfarenhet. Så jag tror inte att du ska ha några problem.
Användarens profilbild
Av Helen
Om jag ska gå till mig själv, så är jag alltid så uppluckrad i bäcken och annat så minsta lilla snedbelastning skär genom kroppen på mig.
Jag hade nog kört trikåsjal.

Men jag har sålt ringsjalar till ett föräldrapar som endast använt ringsjal hela tiden. De tyckte det var jättesmidigt.
De köpte först en lite kraftigare sjal innan barnet föddes. Det var på vintern./ våren. På sommaren när det blev varmt kom de tillbaks och ville ha en i linneblaning som var tunn och luftig. Baby Heavens egna båda två.

Men det är nog inte vanligt att man bara har ringsjal, fast det är väl ingen risk i ditt fall :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Helen skrev:
Jag hade nog kört trikåsjal.

Men det är nog inte vanligt att man bara har ringsjal, fast det är väl ingen risk i ditt fall :wink:
Jepp, det blir trikåsjal här... men nysnittad är iaf inte jag så smidig på att dra armarna runt o hit o dit för att få sjalen på plats. Lite därför jag klurar på ringsjalen till BB.

Nepp, du har så rätt... inte bara en ringsjal här... däremot är jag ganska "mätt" på sjalar och känner mig i dagsläget nöjd med att ha några enstaka och fina i sjalgarderoben. MEEEEEEEEEEN det finns en enda som jag suktar efter som tyvärr inte finns att köpa ny längre, dock finns det gott om dem ute bland sjalfolket så jag misstänker att jag kanske kan komma över en sedan när det behövs 8)
Användarens profilbild
Av April
Jag bar i ringsjal från start och då var min lilla pluta llliitttenn :-D 2850 gram och 49 cm lång.

Fast jag bar allra mest i trikåsjal och ska du ta med sjal till BB så ta trikåsjalen - den är ju underbar när de är helt nya :-D Sååååå mysigt!

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?