Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Miamamman skrev:När dom börjar ställa sig upp i sjalen är det häg tidJag håller inte riktigt med Miamamman och jag undrar lite vad du har läst det där om att höften böjs bakåt?? Benen isär i nittio-graders vinkel är en optimal ställning för höfterna, så sitter bebisar som får en skena.![]()
Eller när man tycker dom hamnar för högt upp (dom kommer ju lite högre med benen innanför och efter ett tag blir dom i vägen så man inte ser vart man går).
Dom bör ha fått ltie stursek och lite längd på benen, annars blir det lätt att knät komme röfr lågt och så blir ryggen och höften böjd bakåt.
JAg tror att S var nästan 3 måndader innan jag tyckte att det funkade bättre med benen utanför.
Man kan ju prova och se hur det känn soch ser ut. Känns det bättre så är det troligen bättre. Kolla i spegeln att det ser bekvämt ut för bäbben och var uppmärksam på ev missnöja.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?