Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Jag tänkte bara upplysa om att strl 1 år från 1980 ca INTE är samma strl 1 år idag. Jag sydde just en jättefin skjorta till V efter strl 1 år som är jättebra i modellen och proportionerna, men jag skulle tippa att den motsvarar ca strl 68 cl. :roll: :evil:

Jo, bild kommer, så fort kantbandet nertill är fastsytt. 8) :lol:
Användarens profilbild
Av Gullan
Visst är det knäppt - jag fick massor av tröjor min bror hade 1985 stl 80, de var lika stora som Emils 68... har bebisarna vuxit så mycket??? eller skulle trojorna sitta så tajt? Fast den teorin funkar ju inte på en skjorta förstås....
Användarens profilbild
Av lotti
Fast 80 idag betyder ju inte att de ska ha kläderna från 1 år utan i många plagg står ju 9-12 månader! Så så mycket har nog inte bebisarna växt på 25 år!!!
:wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
florin skrev:Alla mönster jag sytt från äldre böcker/mönster måste jag lltid göra en elelr två storlekar störr eftersom de är så små i storleken...
Jo, jag ahr lärt mig det nu. :roll:

Det är ju tur att det kommer en lillebror som kommer vara jättefin i skjortan i sommar. 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?