Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fiffi75
Suskiv skrev: Låter verkligen intressant. Tycker den finns i så fina färger. Får nog åka till västerås när babydesig tar in dem och känna lite på dem.
Ja det måste du göra! Jag lobbar på Ingrid för ett releaseparty!!!
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev: Jag börjar studera i Örebro och skulle kunna träffa dig. Jag ska studera på distans och kommer då ha några lektioner då och då som jag måste åka in.
Hör av dig, ifall du kommer, du kan förresten gärna få låna min Babybundler ett tag och testa den om du har lust, den är vinröd och inte så snygg längre (så jag är inte rädd om den). Jag måste ha fastnat i något, för det har gått lite maskor i den, plus att det gick hål vid mittenmärket som jag fick sy, det måste vara slitage, jag liksom tog tag där varje gång.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag vet att jag ska till Örebro på torsdag 13 och tror även att jag ska dit den 17:e (inte helt säker på det datumet.) Sen vet jag inet när jag ska dit nästa gång. Får schemat på torsdag skulle jag tro.
Användarens profilbild
Av Helena
Fiffi75 skrev: Ja det måste du göra! Jag lobbar på Ingrid för ett releaseparty!!!
Releaseparty låter kul! Jag är väldigt nyfiken på den korta Hoppedizen också. Jag undrar hur det känns att bära med en sådan till skillnad från en bärabarn.

Och så är det ju så svårt att riktigt föreställa sig färgerna på sjalarna när man inte ser dem i verkligheten. Sen vill jag gärna se er när ni slänger upp barnen på ryggen, Miles segar jag ju upp från soffan, skulle vilja lära mig det där också. Vore så praktiskt när man är ute någonstans.
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev:Jag vet att jag ska till Örebro på torsdag 13 och tror även att jag ska dit den 17:e (inte helt säker på det datumet.) Sen vet jag inet när jag ska dit nästa gång. Får schemat på torsdag skulle jag tro.
Hej!
Du kan ju maila mig på Helena_Sunhede@hotmail.com
Så kan vi ju ses någonstans. Den 17 passar mig egentligen bättre.
Tar du Torkel med till föreläsningarna?

Alltså det ska vara ett sådant där långt sträck i min e-mail adress det syns inte riktigt här.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Har mailat dig.
Japp Torkel får vara med på föreläsningarna. En av fördelarna med ett AP-barn är ju att de är tysta eftersom de är så vana att få sina behov tillfredställda och är han i sjalen så sover han mest.
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev:Har mailat dig.
Japp Torkel får vara med på föreläsningarna. En av fördelarna med ett AP-barn är ju att de är tysta eftersom de är så vana att få sina behov tillfredställda och är han i sjalen så sover han mest.
Säkert en bra ålder att vara med på föreläsningar vid. Jag försökte ta med Miles till jobbet (stillasittande vid datorn) när Miles var sex månader, det funkade inte alls. Han hade det så tråkigt där och sov det gjorde han minsann inte, så jag fick inget gjort. Fast på vägen till och från jobbet, när jag åkte buss, passade han på att sova som en stock.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jo det är ju en bra ålder. Han är ju fortfarande så liten att han sover mycket. Få se hur länge det håller i sig. Får ha med honom så länge han inte stör. När han blir större får han stanna hemma med pappa. Jag hoppas att han det dröjer länge så han hunnit börja äta annan mat. Annars blir det matning med kopp som gäller.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?