Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min svägerska ska ha nu i dagarna en liten å när den behagar plutta ut så kommer svärisarna att åka dit, då tänkte jag mig att det kunde va schysst å skicka med dem en bärpåse.
Har nu sytt en, tjejjen ifråga e liten, men HUR liten?! skulle tro typ small.
Har sytt i flis, som inte stretchar typ alls på längden med mkt på bredden på påsen.
Den är 62 cm från axel till djupaste stället på påsen.
E det toklitet eller e det en ide att chansa?
Personen ifråga har aldrig använt bärsjal innan, och MIN erfarenhet av personer som inte burit nått i sjal innan e att de tycker det känns trångt och konstigt. Om då påsen e förliten så kan det ju bli mkt negativt, samtidigt som en förstor bärpåse e mer eller mindre obrukbar juhe?
så, alltså, e det nån ide att skicka med den eller jag jag försköka sälja den till nån som e ännu mindre? (elller ev. ge den till min kusin som e mindre, som ska ha om två månader, men det beror ju på hur stor man kan va för att ha en påse med måttet 62 liksom?)
Av nanook
Jag mätte precis min bärpåse (som är i stl S), den är 64cm från axel till djupaste stället. Jag är 169cm och ganska smal, min minsting (16mån) sitter ganska "trångt" i den, men når han var mindre så var det nästan för stor. Så jag skulle nog chansa.
Användarens profilbild
Av Panakeia
nanook skrev:Jag mätte precis min bärpåse (som är i stl S), den är 64cm från axel till djupaste stället. Jag är 169cm och ganska smal, min minsting (16mån) sitter ganska "trångt" i den, men når han var mindre så var det nästan för stor. Så jag skulle nog chansa.
oki, tackar
ja, för hon e mkt kortare än så...Men e det en stum påse då eller är den i flis eller trikåtyg eller liknande?
Av nanook
Panakeia skrev:
nanook skrev:Jag mätte precis min bärpåse (som är i stl S), den är 64cm från axel till djupaste stället. Jag är 169cm och ganska smal, min minsting (16mån) sitter ganska "trångt" i den, men når han var mindre så var det nästan för stor. Så jag skulle nog chansa.
oki, tackar
ja, för hon e mkt kortare än så...Men e det en stum påse då eller är den i flis eller trikåtyg eller liknande?
Det är en fleece påse.
Användarens profilbild
Av Panakeia
oki...tjaaa...nee de e nog tveksamt då...tusan också....*projekt ringsjal påbärjas istället....*
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag har för mig att min bärpåse var 62 cm :hmm: Fleece med stretch på bredden och inte på längden. Den satt precis på mig när Thea var lite mindre (1,68 och ca 55 kg)
Användarens profilbild
Av zandrama
Nu vet inte jag var djupaste stället på påsen är, men när jag mitt axel/höft-mått nu när jag är gravid i v 31 så är det ca 65 cm, och borde alltså vara åtminstone ett par cm mindre när jag inte är gravid. Tilläggas bör kanske att jag är 160 cm lång på ett ungefär och har 80D i BH just nu.
Användarens profilbild
Av Panakeia
oki, tack för hjälpen!
jag vågade inte chansa iaf utan slängde ihop en ringsjal istället...
Påsen får sparas till kusinen i februari som e en liiiiten tjejj, eller så säljer jag den!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?