Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsalisastina
En extra fin present till dottern blev det, ett memory om henne själv! Skrev ut ett index med bilder och dubbletter och sen klippte jag ut dem och plastade in dem med en lamineringsmaskin. Superfint och lillan tycker det är jättekul. Nästa gång skall jag klistra på ett vackert omslagspapper på baksidan innan jag laminerar, så blir det fint att se på och lätt att hålla isär de olika spelen om man gör flera.

Bild
Användarens profilbild
Av Maerion
Snyggt! Och vilken bra idé, om man har tillgång till lamineringsmaskin!
Användarens profilbild
Av Monia
en riktigt bra ide!!! Kul. :D
Användarens profilbild
Av edpix
samma två gånger.. :?
Senast redigerad av edpix den tor jan 04, 2007 21:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av edpix
Precis ett sådant spel som jag hade tänkt göra, om inte lamineringsmaskinen var så långt bort. Kul att du har gjort. :)
Det är verkligen en fin present också om man gör med lite allmänna bilder.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefint, en lamineringsmaskin hade inte varit fel!
Det lär ju hålla bättre än de i papp som ungarna har sönder jämnt.
Tyckte jag såg att både Clas Ohlson och nån annan billig affär hade såna maskiner för under 200kr, synd att man är fattig nu bara.
Användarens profilbild
Av annalys
Supertips! Jag fick en fotoskrivare i julklapp, nu ska den nog få jobba. Jag har lamineringsmaskinen från Clas Ohlsson, fick den i julklapp för några år sedan.

En annan grej jag laminerat är foton när Simon pekar på ögon, öron, mage mm kroppsdelar. Jag gjorde hål med hålslag och trädde i buntband, så blev det en liten bok.
Användarens profilbild
Av kajsalisastina
florin skrev:Nu fick jag ju plötsligt ännu en anledning till att villja införskaffa lamineringsmaskin...
Ett tips är bara att kolla vad lamineringsplasten kostar, ofta är den jättedyr men själva maskinen är billig :x

Tack snälla alla för era gulliga kommentarer! Det är verkligen upplyftande att vara här på sjalbarn :D
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vad smart! Vilken rolig grej, förstår att din dotter blev glad. :D
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Jättefint. Jag fick tips om att göra ett sådant med bilder på mamma/pappa/mormor mm, för det skulle tydligen vara lättare att lära sig leka med då. Dock har jag inte fått tummen ur än :oops:
Användarens profilbild
Av sarahlc
åh, those were the days när man hade tillgång till en lamineringsmaskin.. :roll:
tiptop fint memory! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?