Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bönan
Idag. På Ikea. Sjal och Ergo med. Orkade inte släpa ut båda så det blev bara Ergon eftersom pappan bara bär med den. Jag tycker inte den är så bekväm, men har bara burit på mage med den.
Efter lunchen bara kändes det, att nu är det dags, upp med bebis på ryggen i Ergon! Pappan hjälpte till. Tryggt.
Wow vilken känsla. Har inte fått till sjalknytningen på ryggen någe bra, det känns ostabilt och hon far fram och tillbaka, men med Ergon satt hon som en smäck och pillade lite i mitt hår och tittade sig omkring. Och så skönt det var!
Och jag kände mig som världens coolaste mamma där jag bekvämt spatserade runt med min unge på ryggen och alla tittandes!
Och sen somnade hon. Gullungen!

Lycklig dag!
Användarens profilbild
Av Tinker
Grattis till upplevelsen! :D

Så kände jag mig på djurparken häromdagen.
En sån lycklig känsla liksom! :D
Av ninen
Kul! Visst känner man sej lite cool... man ser ju så sällan andra som bär på ryggen :D
Användarens profilbild
Av Bönan
He he, ja Ikea är bra till mycket, minns annonsen om att var tionde barn är tillverkat i en Ikeasäng... :P

Ja det var verkligen en aha-upplevelse, det är så häftigt när det är första gången med någoot. Och man bara känner att wow, det här kan jag ju få göra hur många gånger som helst nu när jag kan det!

Och ryggbära är liksom fler coolhetspoäng än magbärning, man är liksom trygg med bärdonet och med barnet. Och så skiljer man sig från alla BB:are vars barn vinglar runt på magen. Jag ska villigt erkänna att när jag mötte folk med barn i BB så sträckte jag på mig lite extra och liksom bara svassade fram, som om det var det enklaste i världen (och det var det ju också) så att de skulle se hur enkelt och bekvämt det var.
Användarens profilbild
Av mejamy
Härligt! :D Ja Ikea är bra på mycket! :tumup: Har också knytit där en gång när jag var nybörjare med MT. Jag tänkte se så cool ut där mitt i restaurangen..men så blev det knas och jag såg inte alls så van och cool ut... :purskis: smet in på toa och gjorde om det. Men sen spatserade jag förståss ut från toan med tjejen snyggt sittande i MT och låtsades som ingenting 8) :lol:
Användarens profilbild
Av annikar
Härligt!
Jag gillade också sele bäst på ryggen. Och på bara måste man bära barnet, annars tar man sig inte fram. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?