-  mån jan 01, 2007 20:15

Åh va kul att se... har ännu inte knutit upp Elias på ryggen än, han är ju bara 4 månader. 
Barnet verkar otroligt sjalvan... å vilken snits hon hade.

Barnet verkar otroligt sjalvan... å vilken snits hon hade.

Fastän hon är så stor och borde kunna gå att resonera med, men hon är så himla envis!
  Fastän hon är så stor och borde kunna gå att resonera med, men hon är så himla envis!  

Det såg ju sååå enkelt ut...
 Det såg ju sååå enkelt ut...
 Och så vet man att tyget blir ordentligt utspritt över baken och ryggen. Det var lätt att spänna till den lite efteråt sedan genom att lossa på knuten i midjan och dra åt lite, så att den blev ordentligt tajt. Jag provade twisten igår också, men fick inte till den förrän jag böjde mig fram och gjorde den medan jag stod framåtböjd. Det var lättare att få upp den tillräckligt högt på Filips rygg så. OCh då slipper man det där att själva säcken hasar upp från knävecken upp på barnets rygg, som jag annars tycker är porblemet med ryggsäck. Särskilt på lite mindre barn som inte har en ordentlig bak.
 Och så vet man att tyget blir ordentligt utspritt över baken och ryggen. Det var lätt att spänna till den lite efteråt sedan genom att lossa på knuten i midjan och dra åt lite, så att den blev ordentligt tajt. Jag provade twisten igår också, men fick inte till den förrän jag böjde mig fram och gjorde den medan jag stod framåtböjd. Det var lättare att få upp den tillräckligt högt på Filips rygg så. OCh då slipper man det där att själva säcken hasar upp från knävecken upp på barnets rygg, som jag annars tycker är porblemet med ryggsäck. Särskilt på lite mindre barn som inte har en ordentlig bak.

Nu har ju min sjalvägreska precis börjat vilja åka sjal igen
 Nu har ju min sjalvägreska precis börjat vilja åka sjal igen   Och hon ligger faktiskt så still, så still!
 Och hon ligger faktiskt så still, så still!  Så det finns faktisk stor chans att jag får testa när hon vaknar!
  Så det finns faktisk stor chans att jag får testa när hon vaknar!  

Sen ville hon inte mer...men 6 åringen var frivillig försökskanin
 Sen ville hon inte mer...men 6 åringen var frivillig försökskanin   Då provade jag med 4-åringen istället och det gick riktigt bra!
 Då provade jag med 4-åringen istället och det gick riktigt bra!  Lite snett men, med lite träning så! Och jämfört med de tidigare försöken så vart det här jättebra
 Lite snett men, med lite träning så! Och jämfört med de tidigare försöken så vart det här jättebra  

och vackraste Vincent okt -08
 och vackraste Vincent okt -08 

- By Aspasia
 - By Aspasia