Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pinkie
Tror att jag efter mycket vånda bestämt mig för att invetsera i både en Hoppediz och en Patapum till Signe (6 månader, drygt 7 kg). Varifrån ska jag beställa för att komma billigast undan? Nån som vill tipsa? OBS!! Är intresserad av en helsvart Hoppediz!!

Kommentera gärna kombinationen Patapum och Hoppediz också... Onödigt med båda eller kompletterar dom varandra bra?

Mors! :P
Användarens profilbild
Av diddeldi
de flesta försäljare i sverige har ungefär samma pris, men det blir lite billigare om man beställer direkt från hoppediz i tyskland. fast kolla upp först vad din bank tar för att göra utlandsbetalningar (eu-överföring), för det skiljer sig mellan olika banker.
Av Alexandra
Klart du skall ha både Hoppis och patapum... :twisted: :wink:

De kompletterar varann, jag skulle inte vilja vara utan vare sig sele eller långsjal!
Användarens profilbild
Av April
www.smaknyten.se har billiga Hoppediz och www.stellaris.se har billiga Patapum... men det kanske blir billigast med frakt om du beställer från samma ställe?

Vilka säljer båder Patapum och Hoppediz????

(klart du ska ha bägge, de kompletterar varandra ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av KATARINA
Stellaris säljer ut den gamla utan huvudstöd om jag inte minns fel. DEn nya med huvudstöd tror jag bestämt är billigast hos mig eller på www.babyhip.se eftersom frakt ingår :wink:
Av Pinkie
OKI... Patapumen är ju helt klart billigast på Knyt-An... synd att inte Hoppedizen finns där...!! Ser dock att det finns en Ella Roo Wrap för 570 och dåingår ju frakten... Blir ju billigare än att beställa Hoppis för 549 eftersom frakt tillkommer... Är Ella Roo likställd med Hoppisen till en 6 månaders på 7 kg??

Hur lång är leveranstiden från Knyt-An??
Användarens profilbild
Av naimiez
Pinkie skrev:Hur lång är leveranstiden från Knyt-An??
Jag fick min dagen efter :-)
Av Pinkie
Nu har jag beställt en svart Hoppediz från Babyplaneten och en svart Patapum från Knyt-An!!! *väntar redan!! :P *

Tack för hjälpen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?