Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Fina!

Synd att det inte fanns fler bilder. Och ingen information om huruvida det är vadderat midjeband eller så (axelbanden SER klart vadderade ut). Eller hur långa axel- midjebanden är.
Användarens profilbild
Av Blixa
Jättefina!!
Användarens profilbild
Av Clifford
Men man kanske kan maila dem. Jag kan nog blåsa liv i den där fina universitetsfranskan jag behärskade för ett par år sedan. :)
Användarens profilbild
Av Elina
ÅÅ de var ju helt sjuuukt snygga. Men jag använder ju inte ens de 3 mt'na jag har...
Användarens profilbild
Av little_me
Jag kan maila dem om någon är intresserad av att veta mer.. Säg bara till!
Användarens profilbild
Av Clifford
Ja, maila dem och fråga om den är vadderad, vilka mått den har och hur långa banden är. Det vore jättesnällt av dig! :D
Av Gårdhage
Jag har skrivit och frågat dem om de säljer sina produkter till andra återförsäljare efter ett tips från Dorislina.

Det var ju först och främst blöjorna jag var intresserad av men både väskorna och dras chinados var ju jätte fina! Så de kanske dyker upp framöver! Jag måste ju sälja några bärredskap för att få annonsera här på sjalbarn! :wink:
Användarens profilbild
Av little_me
Jag har mailat dem och frågat om längder, vaddering etc!
Säger till när jag får svar!
Användarens profilbild
Av solanna
Jättesnygga!!! Kul att få en anledning att öva upp sin gamla franska också. Det känns som att det var ett tag sen sist... ;-)
Kul om du vill ta in dem Gårdhage. Nu har jag i och för sig sytt min egen MT som jag är jättenöjd med, men Chinadosarnas design tilltalade verkligen mig, så det kanske kan bli fler... :twisted:
Av Chessie
Åh vilka fina!
Ska hålla span här så jag får höra lite om det har kommit något svar på mailandet!

Superfina allihopa tyckte jag! :-)
Användarens profilbild
Av sanna73
Så himla fina.

Eftersom jag inte läst franska (men är en hejare på tyska :floet2: , eller inte) så håller jag också koll här för att få höra vad de svarar.
Användarens profilbild
Av little_me
Jag har inte fått nåt svar än, men jag har hittat ett telefonnummer så jag tänkte prova ringa imorgon. Skriver imorgon och berättar vad de sa.
Användarens profilbild
Av little_me
Nu har jag ringt och dem hade fått mitt mail och skulle försöka mäta hur långa banden var och sedan maila mig. så jag hör av mig när mailet dimper ner!
Frågade också om de kunde leverera till andra länder och det gör dem men köparen betalar frakten så det blir så klart lite dyrare.
Av Gårdhage
little_me skrev:Nu har jag ringt och dem hade fått mitt mail och skulle försöka mäta hur långa banden var och sedan maila mig. så jag hör av mig när mailet dimper ner!
Frågade också om de kunde leverera till andra länder och det gör dem men köparen betalar frakten så det blir så klart lite dyrare.
Jag har fått deras återförsäljarvillkor men har inte hunnit läsa in mig på dem än! Jag kanske tar in dem, jag skall läsa på lite ikväll! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?