Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Tjat, tjat och en massa frågor.

Easycare ägare; Funderar på en Easy trots allt, men då velar jag om längden. Jag är 1,68 och väger 52 kilo. Ska jag ha en 4,2 eller 4,7 m ??
Jag har ju en Didy som idag är 4,6m med ändar och längden är jättebra.
Det som oroar mig lite är att Easyn skulle hamna runt 5 m efter tvätt och det är inte helt ok. 4,7-4,8 är helt ok då den inte har smala ändar.
En 4,2 skulle nog vara för kort om den blir i samma längd som Lin har. (Lin, har för mig att din var 4,44m?) Min Stork är lika lång som Lins Easy och då får jag till knuten precis tack vare de smala ändarna. Vet inte hur det skulle funka om ändarna är raka?

Vad tro ni? Vilket bör jag välja?

Som ni vet tycker jag inte om föööör mycket tyg.
Användarens profilbild
Av April
Nu har jag ju fått en Bebina :-D och den är 4,2 (har dock inte mätt den ännu) - men med den kommer jag kunna knyta alla knytningar (några knytningar får knuten på ryggen).

Jag hade LÄTT valt 4,2 om jag var som du ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
Nu hädar du Lin :wink: . Inte klipper man i en Easy :roll:

Är det precis du fixar att knyta med den? Jag jämför med min Stork och jag hade inte haft något emot om den varit 10-15 cm längre. Min didy är 4,6 m med ändar och den längden är kanon tycker jag.

Sen hoppas jag lägga på mig lite grann. Hoppas på att vi ska lyckas få ett sjalbarn :-)
Användarens profilbild
Av Tabby
April men Bebina har väl smala ändar? Hur mycket får du över när du knytit den?
Användarens profilbild
Av April
Ja, den är snedskuren och otvättad (ca. 4,4 just nu ;-)). Jag får en knut och sedan hänger det ca. 30 cm på varje sida... Alltså jag TROR att du klarar dig med en 4,2. Kan du inte köpa en 4,2 och få lov att byta om det skulle vara helt fel längd?

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
30 cm, hur liten är du? Fast när tyget är tunnare så verkar det som om det blir mer tyg över??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?