Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
florin skrev: Roligt att höra att ni får beröm för klänningen och att ni verkligen använder den :D

Å ja, AHs färger hade ju vekligen kommit till sin rätt i en riktigt färgsprudlande liten sak. När fyller hon år förresten?
I slutet av september...
Användarens profilbild
Av florin
mimpen skrev:
florin skrev: Roligt att höra att ni får beröm för klänningen och att ni verkligen använder den :D

Å ja, AHs färger hade ju vekligen kommit till sin rätt i en riktigt färgsprudlande liten sak. När fyller hon år förresten?
I slutet av september...
Till dess är dte ju ett tag kvar ;-) :-) Du vet ju var jag finns om du vill köpa en till klänning :lol: I så fall är du så välkommen att själv komma och botanisera i mina tyg-garderober :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Jättesnygga klänningar!!! :)
Användarens profilbild
Av mimpen
florin skrev:
mimpen skrev:

I slutet av september...
Till dess är dte ju ett tag kvar ;-) :-) Du vet ju var jag finns om du vill köpa en till klänning :lol: I så fall är du så välkommen att själv komma och botanisera i mina tyg-garderober :mrgreen:
Wohoo! Inte för att gräva i tyg är någon sysselsättning jag någonsin ägnat mig åt, men jag antar att jag skulle få fnatt av allt snyggt... :wink:
Användarens profilbild
Av marlene
mimpen skrev: Wohoo! Inte för att gräva i tyg är någon sysselsättning jag någonsin ägnat mig åt, men jag antar att jag skulle få fnatt av allt snyggt... :wink:
Man blir lätt lite lyrisk i florins garderober, helst när hon börjar surra om vad man kan göra med alla tyger :lol:
Användarens profilbild
Av marcy
Hörru Lina, jag tycker det börjar bli dags att ta en fika hemma hos dig snart. :) Och så vill jag ju lägga en beställning på en likadan grön klänning åt Klara. :P
Användarens profilbild
Av florin
marcy skrev:Hörru Lina, jag tycker det börjar bli dags att ta en fika hemma hos dig snart. :) Och så vill jag ju lägga en beställning på en likadan grön klänning åt Klara. :P
Om du visste hur glad jag blir att du skriver Sandra!!!! Du har ju hållt dig borta i ja, jag vet inte hur många månader. Alldeles för många i alla fall :( Saknar ju dig ju :heart:
Användarens profilbild
Av callisto79
Så här fin blev vår Molly i sin klänning :D Tack Malin&Isaac för julklappen och florin för att du sytt så fint :lol:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
marlene skrev:men florin, inser du att om jag får en flicka kommer du att ruinera mig :roll:
:iagree: Skulle man få en tös så är det kört :D
Användarens profilbild
Av jazoo
Du är ju otrolig, Florin! Jag är så impad över allt du hinner med... Och snygga grejer varenda gång!

Själv har jag inte sytt ett stygn (eller möjligtvis sytt i en knapp eller så) på flera månader. Vänta här nu - kan det vara så att när jag började jobba så slutade jag sy? Hmm... Det är bäst att jag slutar jobba... ;)
Användarens profilbild
Av ebbas mamma
Och här kommer en bild på ytterligare en Florin-klänning, denna gång med en Ebba i ett äpple :-)

Bild

PS. Hoppas ok att jag lägger den här i tråden, visste inte var annars. DS.
Av Trulle
verkligen jättefina kläningar :love: Syd att inte sonen klär i kläning :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?