Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av salamandra
:( Jag vill så gärna bära min 2 månaders dotter i sjal men det har uppstått ett par jobbiga problem.
Problemet (för oss...) är att hon trivs FÖR bra i sjalen! Hon sover som en gris hela dagarna och äter knappt sen vill hon ta igen det på NÄTTERNA istället! Inatt höll hon oss vakna till 4. Säkerligen spelar dte in att hon inte längre vill sova i sängen utan bara i sjalen. (Vi samsover men det duger inte längre)

Nån som har något bra råd?! Nu ligger hon i vagnen och sover det känns trisst faktiskt.
Användarens profilbild
Av sacha42
Då Alva var så liten så bar jag henne i sjal då vi var ute på prommenad(då andra var ute och drog vagn). Då vi var på stan och tex då jag skulle städa, laga mat och hon inte var nöjd i babysitter, babygymet eller på golvet. Hon hade nog kunnat sova i sjalen hela dagarna också om hon fått bestämma. Men jag gjorde som så att hon bara fick vara i sjalen då det behövdes eller då vi mös lite.
Hon vände ganska snabbt tillbaka på dygnet och vi kunde båda njuta av de studnder som vi använde sjalen dagtid.

Inget tips direkt förutom då att kanske försöka dra ner påsovtiderna i sjalen under dagen och hoppas att hon vänder tillbaka dygnet. Och självklart att ni får fortsätta att msa i sjalen :heart:
Användarens profilbild
Av salamandra
Skönt att höra av ett sjalproffs :) Jag har väl missuppfattat alternativt överdrivit det här sjallivet lite...Trodde att alla hade sina barn i sjalen jämt. Då vet jag hur jag ska göra tack för svaret!
Användarens profilbild
Av sacha42
Det finns säkert dem som har barnen i sjalen ofta, tex de små liven som har kolik mår ju bra av att få vara i sjal. Men om barnen är glada och nöjda att få ligga i babygymet så ska de självklart få utforska det. Man gör det som passar sig själv och barnet. För min del gick det inte att ha henne i sjalen för då skulle jag som du få vara uppe hela nätterna :lol:
Och Alva hade aldrig onte i magen förutom lite gas som alla bebisar har så hon var en glad och nöjd bebis som gillade att ligga på en filt på golvet med. Hon hade mkt att titta på med våra djur som gick förbi. Men som sagt hade hon fått välja hade hon nog legat i sjalen jämt för det var det bästa och mysigaste :heart:
Användarens profilbild
Av salamandra
Jojo alltså det är ju precis som du säger...och det är det som blivit ett problem för tillfället. Innan har hon tex vaknat på dagen för att amma för närhet och tröst också. Nu är det bara äta, vilket är SKÖNT tycker jag MEN att vända på dygnet mår vi övriga tre inte bra av så tyvärr (?) får vi dra ner på det för tillfället. Min förhoppning är att när hon blir större och inte behöver så mycket sömn så kan hon sitta där vaken också.

Provade Buddaställning igår då somnade hon inte! Ska fila lite på den för just nu känns den lite läskig...Som att hon ska ramla framåt
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?