Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Är sugen på en Panama men på ena bilden ser den grå och mesgrön ut och på "provbilden" ser den svart och olivgrön ut. Vill ha en svart och stark olivgrön.....tveksam.....

Någon som har en bild?
Användarens profilbild
Av Tabby
Har för mig att Luxia har en Panama och hon skulle väl komma på sjalträffen på fredag.
Användarens profilbild
Av marlene
här provar vi en panama

Bild
Av luxia
Tabby skrev:Har för mig att Luxia har en Panama och hon skulle väl komma på sjalträffen på fredag.
Ja, det tänkte jag göra!

Som alltid så är det lite svårt att få färgerna till sin rätt på bilder, men här kommer ute och inne:
Bild Bild

Jag tycker inte riktigt att färgen kommer till sin rätt på bilderna ... Om jag skulle beskriva den, så blir det mustig oliv och brun. Jag tänker på mossa och kottar varje gång jag knyter på mig den. Och så har sonen en blåbärsmössa mitt i allt!

Du får se med egna ögon på fredag (om inget oförutsett händer).
Användarens profilbild
Av Mia
Luxia!!
Riktigt cool bild på er när du spelar!! Har du honom med så på spelningar?
Av luxia
Mia skrev:Luxia!!
Riktigt cool bild på er när du spelar!! Har du honom med så på spelningar?
Det var en helg, bara. Men det gick bättre än väntat. Han stensov i sjalen, trots allt tut.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Luxia, är det Peltor Kids hörselskydd ni har? Funkar dom bra? Från vilken ålder? Tänkte införskaffa men har inte kommit mig för och sista jag kollade på järnaffären i byn så var dom slut...
Av luxia
Miamamman skrev:Luxia, är det Peltor Kids hörselskydd ni har? Funkar dom bra? Från vilken ålder? Tänkte införskaffa men har inte kommit mig för och sista jag kollade på järnaffären i byn så var dom slut...
Det är Peltor Kid. Barn upp till sju år, säger de (men de passar min sambo också :) ). Läs mer här. På bilden är sonen två och en halv månad. Jag tycker att de verkade funka bra, och Peltor gör bra hörselskydd för vuxna, så dem kan man nog lita på.
Användarens profilbild
Av marlene
Miamamman skrev:Luxia, är det Peltor Kids hörselskydd ni har? Funkar dom bra? Från vilken ålder? Tänkte införskaffa men har inte kommit mig för och sista jag kollade på järnaffären i byn så var dom slut...
Vi har ett par rosa till wille. Det är ju svårt att veta om dom funkar bra rent hörselmässigt eftersom jag inte brukar använda hörselskydd, men jag provade dom och dom dämpar då ljuden bra :lol: Men förutom det fyller dom sin funktion och förmodligen är det bättre att ha dom än att vara utan. Jag vet inte vilken ålder dom är från men dom passar då bra på wille.
Användarens profilbild
Av Miamamman
marlene64 skrev:Vi har ett par rosa till wille. Det är ju svårt att veta om dom funkar bra rent hörselmässigt eftersom jag inte brukar använda hörselskydd, men jag provade dom och dom dämpar då ljuden bra :lol: Men förutom det fyller dom sin funktion och förmodligen är det bättre att ha dom än att vara utan. Jag vet inte vilken ålder dom är från men dom passar då bra på wille.
Tänkte mest på att dom måste ju sluta tätt. Annars spelar det ingen roll hur bra dämpning dom har. Så på ett för litet huvud lär dom liksom glipa. Helst ska man känna själv som bärare att dom är täta genom att trycka dom mot huvet och så känner man att det blir lite som vacuum, men det är ju svårt att be ett litet barn göra. Man man kan ju trycka ihop dom och försöka se om det "pyser" mycket på någon kant. Och så se till att dom inte har något mellan hörselskyddet och huden. Här är jag på mammas gata för jag har fått gedigen utbildning i jobbet på hörselskador och hörselskydd :D
Användarens profilbild
Av marlene
Miamamman skrev:
marlene64 skrev:Vi har ett par rosa till wille. Det är ju svårt att veta om dom funkar bra rent hörselmässigt eftersom jag inte brukar använda hörselskydd, men jag provade dom och dom dämpar då ljuden bra :lol: Men förutom det fyller dom sin funktion och förmodligen är det bättre att ha dom än att vara utan. Jag vet inte vilken ålder dom är från men dom passar då bra på wille.
Tänkte mest på att dom måste ju sluta tätt. Annars spelar det ingen roll hur bra dämpning dom har. Så på ett för litet huvud lär dom liksom glipa. Helst ska man känna själv som bärare att dom är täta genom att trycka dom mot huvet och så känner man att det blir lite som vacuum, men det är ju svårt att be ett litet barn göra. Man man kan ju trycka ihop dom och försöka se om det "pyser" mycket på någon kant. Och så se till att dom inte har något mellan hörselskyddet och huden. Här är jag på mammas gata för jag har fått gedigen utbildning i jobbet på hörselskador och hörselskydd :D
Aha ok, nog verkar dom sluta tätt på wille. Jag kan ju ta med dom den 14 om jag kommer ihåg om du vill kolla på dom.
Användarens profilbild
Av Miamamman
Marlene, ta gärna med dom om du kommer ihåg.
Mia
Användarens profilbild
Av marlene
Miamamman skrev:Marlene, ta gärna med dom om du kommer ihåg.
Mia
Jag gör så :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?