Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sarah
Jag hade en ergo till min äldsta dotter, det var den gamla modellen. trivdes jätte bra med den. Sen köpte jag en NG i början av året som jag nyligen börjat använda lite då och då till min yngsta men alltså den känns konstig, typ som att axelbanen är alldeles för långa. jag tycker jag dragit åt max men dottern sitter inte alls tätt mot mig utan det känns som man skulle få in 2 ungar mellan ergons ryggdel och min rygg. Har jag gjort nått fel?
Användarens profilbild
Av diddeldi
är du väldigt kort och smal? det händer att ergon är lite stor om man är liten i kroppen tyvärr :roll:
Användarens profilbild
Av sarah
Njae... 164 cm och väger väl runt 52. Den gamla satt ju så bra...

dessutom en grej till jag stör mig på med den nua är att det där bröstspännet alltid halkar ner innan man hunnit knäppa det...

ska jag behöva sälja ergon?
Användarens profilbild
Av Anso
sarah skrev:Njae... 164 cm och väger väl runt 52. Den gamla satt ju så bra...

dessutom en grej till jag stör mig på med den nua är att det där bröstspännet alltid halkar ner innan man hunnit knäppa det...

ska jag behöva sälja ergon?
Bröstspännet irriterar mig också men jag löste det genom att sy in det lite grann så att öglorna kring axelremmarna sitter riktigt hårt när man drar åt dem. Det går att vika nylonbandet dubblet och sy lite långsamt på maskin. Sedan blev det jättebra och selen blir liksomlite mindre om man kan dra åt bröstspännet lite mer.
Användarens profilbild
Av sarah
Helen skrev:Nya Ergon har längre axelband än den äldre modellen.
Om du tycker att denna inte sitter lika bra, så försök att få tag på en gammal.
så typiskt att jag sålt min gamla :-(

Nu har jag ju en mei tai som för tillfället är den som används mest men en ergo är ju också bra att ha när de börjar gå...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?