Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Frida med Mea skrev:Och förstår du inte, kom på sjalträff så visar jag dig hur du ska vrida armarna ur le.Tack, det gör jag gärna oavsett om jag får kläm på knytningen. Har haft det i tankarna länge men får aldrig tummen ur...
Frida med Mea skrev:...-korsa andra sidan av sjalen över bröstet (om vänster axel den ska över) ta höger hand och håll överkanten av sjalen spänd, medan du vrir vänster arm/hand, mot kroppen och bakåt och ta tag i övre tygkanten.Jamen det var bra, det ska jag testa. Tycker det är trixigt att bre ut tyget bra.
-få nu tyget över axeln och bre ut tyget över barnets rygg (håller du rätt så är det lätt).
Frida med Mea skrev:Javisst, men jag vet ju hur man gör redanannalys skrev:Ja det är jätteknepigt.Frida med Mea skrev:...-korsa andra sidan av sjalen över bröstet (om vänster axel den ska över) ta höger hand och håll överkanten av sjalen spänd, medan du vrir vänster arm/hand, mot kroppen och bakåt och ta tag i övre tygkanten.Jamen det var bra, det ska jag testa. Tycker det är trixigt att bre ut tyget bra.
-få nu tyget över axeln och bre ut tyget över barnets rygg (håller du rätt så är det lätt).
Men menar du på fullaste alvar att du fattade min beskrivning
Frida med Mea skrev:Det går bra tycker jag men jag tror att jag skulle behöva en kortare sjal. Jag kan nästan nåla ihop ändarna på längden nedanför knuten och ha det som kjol samtidigt.blackbelt skrev:OmslutetX har jag börjat med. Jag fick bra knythjälp på en sjalträff före jul och i dag var det utomhuspremiär! Min tjej är 4 månader. Tyvärr har jag inga bilder.Fungerar det bra nu?
Frida med Mea skrev:Ok, här kommer det jag alltid skriver.Jag tror jag fattar!!!
Omslut är bekvämast och med korsat tyg fram (enligt mig iaf).
-Svinga med tyg över ryggen på bebisen elelr lägg bebisen på tyget och hiva över axeln
-Se till att ha barnet långt ner, för annars stannar inte tyget över ryggen utan åker ner på rumpan (dina armhålor kommer ivägen)
-spänn hårt i båda ändarna och i alla fyra kanterna på tyget. Ställ dig på ena änden eller stoppa in den mellan benen.
-korsa andra sidan av sjalen över bröstet (om vänster axel den ska över) ta höger hand och håll överkanten av sjalen spänd, medan du vrir vänster arm/hand, mot kroppen och bakåt och ta tag i övre tygkanten.
Ta tyget under barnets ben och fram, stoppa mellan benen/foten och gör samma sak med andra ändan.
Var det något förståligt?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?