Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Jag är sugen på en kortare sjal för enklare ryggbärning och kanske höftknyt. Men jag vet inte så mycket om kortsjalar. Så - vilka knyt gör ni med kortsjal? Hur långa är era kortsjalar? Och vad bör jag tänka på när jag väljer sjal?
Användarens profilbild
Av sacha42
Har 3st kortsjalar, en didy wellen aqua stlk2 som jag knyter höftx och vanligt på höften, kan även knyta kängru med den. didy Julia stlk3 kan knyta de tre tidigare knytningarna + ryggsäck och basx. Och en bärabarn sjal som jag bara knyter över axel och då kan hon sitta på höften eller mot magen eller mot ryggen.
Användarens profilbild
Av annikar
3.6 m är perfekt för ryggsäck eller höftkryss. För mig som är spinkig (172cm/52 kg) räcker det även till dubbelX.
Tycker att det är en suverän längd!
Användarens profilbild
Av Sarai
Precis nu i jul fick jag (nåja, egentligen Karl) en Hoppediz som är 3,6. Jag har ännu inte testat något annat än ryggsäck, men det är den alldeles precis lagom till. Borde fungera bra med höftkryss, känguru och ev. baskryss. Du får gärna prova den om vi ses på någon träff snart!
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har en bärabarn sjal som jag använder (de) mycket. Nu bär jag nästan inte alls av förklarliga skäl... Jag tycker om den jättemycket!
Jag bär den som en ringsjal, knyten över ena axeln och så med joar på mage, rygg eller höft.
Funkar kanonbra som ryggbärning tycker jag, enkelt, smidigt och bättre avlasting än en ringsjal, tycker jag.
Va e de för mått på Bärabarn sjalen? hjälp mig? 270 x 70 va?
ska tillägga då kanske i rättvisans namn att jag har den gamla varianten, handvävd, ifall du undrar...
jag kan inte knyta nått annat än över axel eller nån form av torso, men en man liiiiiiiiiten så kan man knyta andra knytningar med den också...
Användarens profilbild
Av Sarai
Du får gärna visa mig känguru vid tillfälle också, jag har ärligt talat aldrig fått till det så bra. Det blir alltid för löst i någon fåll.
Användarens profilbild
Av amöba
Frida med Mea skrev:Jag använder min lisa st 4 till ryggsäck (som jag aldrig bär i) höftkryss och sedan känguru som är en toppen knytning, jag kan ta emd om du vill testa.
Stl 4, hur många cm är det? Ta gärna med! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?