Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
Alltså.. VARFÖR har jag inte skaffat mig en ringsjal tidigare? För ett par veckor sedan fick jag en impuls, och tänkte att "det där med ringsjal måste jag prova". Så jag köpte en ny ringo och en begagnad bära barn. Båda svarta :roll: , tänkte jag skulle känna efter vilken som var bäst och sälja den andra.

Nu har det gått ett par veckor, och jag vet inte hur jag ska göra :shock: ! Vid första intrycket, och första gångerna så var jag helt övertygad om att svartpepparn var överlägsen. Men nu börjar jag även få till det med ringon ju.. :hmm: Jag som skulle sälja den ena.. Jag får nog känna efter ett tag till! Vi använder nu ringisarna till allt här hemma! Lagar frukost tillsammans, pysslar och hänger tvätt. Gosar! :loving: Vad gjorde vi innan igentligen? :hmm: Speciellt vid frukostlagningen är det ovärderligt, nu vill Simon alltid vara med, han blir jätteledsen annars. Hurra för ringsjalar! :vågen:

Bilder kommer! :D
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag la just märke till att jag skriver mina sjalar, jag vill ha, jag min mina! :oops: :wink: :roll: Jag menar givetvis VÅRA. :roll:
Användarens profilbild
Av Gurli
smurfis skrev:Jag la just märke till att jag skriver mina sjalar, jag vill ha, jag min mina! :oops: :wink: :roll: Jag menar givetvis VÅRA. :roll:
He, he, lätt hänt :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jag har tappat bort min ringo! :? :? Surt!

Men idag var jag och millanvillan på bandy och med oss fanns endast osakaringen...och jag gillar den som tusan!
Men jag skulle inte säga att den är överlägsen långa sjalar dock!

Men behåll båda! Om du ändå investerat i dem så kan du låta dem vara kvar! 8)
Användarens profilbild
Av smurfis
fantasiflicka skrev:Jag har tappat bort min ringo! :? :? Surt!

Men idag var jag och millanvillan på bandy och med oss fanns endast osakaringen...och jag gillar den som tusan!
Men jag skulle inte säga att den är överlägsen långa sjalar dock!

Men behåll båda! Om du ändå investerat i dem så kan du låta dem vara kvar! 8)
Tappat bort :shock: ?! Hur lyckas man med det?
Nej, alltså, överlägsen andra bärdon tycker jag ju inte heller att ringisarna är, inte när man ska bära länge, då väljer jag ergon i alla lägen. Men som snabbsjal! :tumsup:

Jag känner inte riktigt att jag kan behålla båda..båda är ju svarta lixom :roll: . Hade varit en annan sak om det var olika färger, då kanske det skulle gå att motivera. Men de båda får stanna ett tag till iallafall, jag måste ju ta och bestämma mig ordentligt så jag inte ångrar mig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?