Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilka är vi?

Mitt sjalbarn är 0-1 år
84
44%
Mitt sjalbarn är 1-2 år
73
38%
Mitt sjalbarn är 2-3 år
19
10%
Mitt sjalbarn är äldre än 3 år
2
1%
Jag bär inte längre i sjal
12
6%
Jag har aldrig burit i sjal
3
2%
Användarens profilbild
Av Crappy
Fanns inget riktigt allternativ för oss bär både Dag 2 år och Stig 8 månader i sjal vid promenader bär dock bara ett barn i taget den andra får åka vagn :D
Användarens profilbild
Av emelie
Sjalbarnet Oliver är tio månader, så jag klickade 0-1 år då så klart. :wink:

BabyBjörnburna Viktor fyller snart fyra. (en gång har jag burit honom här hemma i höftkryss med Bebinan, det var hans eget initiativ, han ville åka fastbunden som lillebror; o en annan gång på ryggen när Bebinan precis kom, men det gillade han inte :shock: )
Användarens profilbild
Av Helena
Jag bär Saga två månader inomhus och utomhus. Men hon vill inte alltid åka sjal, ibland blir hon jätte arg när jag tycker att hon ska sitta i sjalen och då tar min man henne och hon blir nöjd och glad av att han går omkring och bär på henne utan sjal.
Användarens profilbild
Av Akleja
Har en liten sjalkille på 11 månader, men vi sjalar mindre o mindre nu när det är vinter. Men det kan bli ringsjalen "lite snabbt sådär" inne ibland.

Trivs dock väldigt bra här inne och läser o skriver i perioder, även om jag inte bär jämt. Men man känner att människorna här inne har samma åsikter som en själv då då känns det bra!!
Användarens profilbild
Av minigido
Jag e nykomling som väntar på min första MT
Så än e jag bara här o smyger :tutte:
Användarens profilbild
Av Cecilia
Mitt sjalbarn är 2 år.

Fast nu bärs hon inte dagligen i sjal längre. Hon sitter i ringsjal ibland, men helst vill hon bli buren i famnen. Förra veckan satt hon en liten stund i långsjal på ryggen *hurra!*, men det är enda gången hon gått med på det på länge.

Sedan har jag en 4 åring som burits i sjal när hon var mindre, men inte längre bärs.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ja, hum svårt att svara på omröstningsalternativen. Har aldrig burit jättemycket men sambon bär 2,5-nästan-åringen i Ergo nån gång i veckan tror jag. Jag bär honom (inte sambon alltså) i sjal nån gång ibland.
Mitt sjalbarn får jag väl säga ligger i magen så jag bär just nu iaf varje dag :) Räknar med att fortsätta med det sen också.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Mitt sjalbarn är 10 månader och bärs dagligen :wink:
Användarens profilbild
Av mimpen
Mitt sjalbarn är 2 år och 3 månader och bärs kanske inte varje dag, men så gott som varje dag. Det är mest långsjal (jag) eller Ergo (maken) som gäller just nu. Vi bär för transport, och för att söva inomhus (de gånger hon behöver sova dagtid, dvs inte så ofta längre).
Användarens profilbild
Av Toyya
Kryssade i "bär inte längre i sjal" för det var länge sen. Bär i Ergo imellanåt, så det kanske räknas i stället?
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Anton blir åtta månader om någon dag och bärs dagligen i sjal eller sele :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag bär kanske max 30 min per dag eftersom jag är gravid, men säger ändå att mitt sjalbarn är 1-2 år, närmare bestämt 13 månader. Nästa sjalbarn kommer i mars. :D
Användarens profilbild
Av Aurian
Jag svarade 2-3 år, eftersom jag ju har två sjalbarn och Devin är den av dem som mest ber om att bli buren i sjal. Vilja har en period just nu då hon bara vill blir buren i armarna tar jag fram sjalen så säger hon NEJ :shock:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?