Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en trikåsjal som jag och sonen älskar nu! (efter mycket om och men så gillar han den verkligen nu) men jag tycker att han sjunker ner i den efter ett tag.. inte så att jag upplever att det blir tungt eller jobbigt, men det är som att tyget ger med sig så mycket så han sjunker längre och längre ner... Är det dags för oss redan att byta till en vävd sjal? (hade tänkt en Hoppediz). han väger 7 kg nu. Vad tror ni, eller gör jag nåt annat fel??
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Sanna väger också 7 kilo och jag gillar inte att gå ut med trikåsjal längre. Hon hänger långt ner, under naveln och jag tycker att det blir tungt en framförallt obekvämt. I hoppizen är hon lätt som en fågel och sitter på plats, det känns mycket stadigare!
Av AmandaPitkänen
Sannasmamma: Hur tycker du att Hoppedizen är? Blir knuten väldigt stor så att det stör? Har hört att den blir mindre på storken men vill ju helst ha en hoppediz eftersom den har de färger jag vill ha... finns det nåt du upplevt som negativt med den?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Knuten blir inte större än på storken tycker jag men såklart väsentligt mycket större än på mobyn. Den är inte riktigt lika mjuk som en randig stork och lite tjockare. Men jag är väldigt nöjd och har beställt en till och en stork så när jag får dem så ska jag säga vilken som är bäst!
Användarens profilbild
Av Cayenne
JAg har knappt använt min trikåsjal på hela sommaren (mer än som filt). Min dotter väger nog 7 kg nu.

Jag har en hoppis och jag tycker den har funkat jättebra. Sedan den kom har jag tyckt att den avlastar mycket bättre än min Pikku Ruu.

Det är Ergo o Hoppis som används i detta huset.

Ang knuten så tycker jag inte den stör.... JAg knyter fram när lillan är fram, så då är inte knuten i vägen. När lillan är bak, knyter jag den ibland fram o ibland bak......
Användarens profilbild
Av Helen
När man tycker det blir gungigt eller sjalen inte avlastar så bra som innan bruakr det vara dags att byta till en vävd sjal.

Hoppediz är en sjal som ger mycket sjal för pengarna.
Jag använder både Hoppediz och Storchenwiege och tycker det är sköna sjalar båda två.

Nu räknas jag kanske som jävig :lol: eftersom jag säljer dem, men jag hade inte sålt dem om jag itne tyckte om dem...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?