Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Jag älskar min Inka, så den får nog stanna för evig hos mig! :)
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har supersvårt att göra min av med saker. Nairobin stannar. Det var min första vävda sjal och Ville älskar den. Inkan stannar nog också om jag inte får ett superpris på den ;)
Användarens profilbild
Av Isanna
Lisan stannar tills jag stupar!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag har ju redan tagit det svåra steget och sålt av en del sjalar, men min allra första, den stannar där den är. För gott! :D
Användarens profilbild
Av tinaw
Girasolen som jag burit bebisar i sneglar jag på ibland och tänker att den har jag ingen nytta av längre, sen håller jag för öronen och sjunger "lalala" väldigt högt :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag är nog också rätt osentimental av mig :roll: Den som satt hårdast inne var den svarta ellipsen, men nu har ju den flyttat så då kommer säkert de andra att bytas ut de med en vacker dag 8)

(Har tidigare tänkt att denna ska jag aaaaaaaaldrig sälja, men sen gjort det i alla fall, så det tänker jag inte bedyra igen :wink: )
Användarens profilbild
Av sunne2005
Hilmas första sjal, en mossgrön Moby kommer aldrig säljas. Det var ju liksom den första...
Användarens profilbild
Av funshine
Första sjalen hemmasydd ringis. Ni runt borås vet ju vilken jag pratar om, den som är fånigt lik en ringo denim. Har fortfarande inte fått tid att pimpa till den så den ser lite mer egen ut.
Hmm. När julgardinerna och min 60-tals kappa är klar kanske man skulle ta tag i det medans jag fortfarande orkar bära min 11-kilos blykkump i den.
Av Clementin
Vår Hoppediz Delhi, bara för att det var Yumis första sjal.
Vill att den ska finnas kvar när hon blir vuxen, sen får hon själv välja vad hon ska göra med den.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Jag har svårt att tänka mig att sälja min Didy Lena, en kortsjal som är så gosig att ingen annan kan mäta sig med den :loving: .
Den har räddat mig många gånger och får således stanna av rent sentimentala skäl.
Jag ser mig annars inte som en speciellt lila person - men Lenan gör mig så glad! :D
Användarens profilbild
Av vovvemor
Aelia skrev:
vovvemor skrev:Min långa underbara Lava. Det är den lenaste, mjukaste, tunnaste, mest följsamma, gosigaste, skönaste, bäst avlastande, mest lättknutna sjalen jag någonsin provat, slår alla andra easysar lätt - och alla alla andra sjalar är bara fisar i rymden i jämförelse.

Med andra ord: den stannar.
När jag såg ditt namn, var jag helt säker på att du skulle skriva lava :wink:
:Hahaa:
Av tumbler
Just nu vill jag inte av med min inka av den enkla anledningen att det är det enda långsjal jag har! :wink:

Jag tilhör absolut inte skaran av sjalare med en imponerande sjalgarderob :)
Användarens profilbild
Av solanna
Jag är ju också en hamster och känner jag mig själv rätt kommer jag att spara alla mina sjalar för framtiden. Det är ju så mycket nostalgi i dem allihopa redan. De viktigaste är dock Mobyn som var vår första sjal och som Dante tillbringade hela dagarna i som nyfödd, Elden som var min första vävda och fortfarande är den snyggaste sjal jag någonsin sett samt den hemsydda MTn. Salsan måste nästan också sparas eftersom den var min första ringis och Indion var ju min första braiga ryggnytssjal.... Hm, svårt det här.

Och efter att ha läst alla andras svar i tråden så känner jag mer och mer att jag kanske måste köpa en Inka också. Ingen som vill sälja? ;-)
Användarens profilbild
Av Alven
Jag säljer allt utom Davids första sjal en marinblå Moby. Men jag lånar gärna ut den till nyblivna mammor, som brukar vilja köpa den sen... men nixpix! :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?