Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, undrar helt enkelt vad ni sitter och håller på för gobitar som ni tänker spara för att tex. bära barnbarnen i?
Själv har jag jättesvårt att välja, kan ju knappt ta ett beslut om att lägga ut på säljes :hide:
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:sälja? :hmm: hur tänker du då? :mitvit: :wink:
undrar vilken som ni skulle spara dvs inte sälja än fast ni fick ett kanonbud på den :D
Användarens profilbild
Av iac
Ja, alltså... en av anledningarna till att jag inte har så många sjalar som somliga andra (ingen nämnd, ingen glömd) är att jag vet vilken hopplös hamster jag är! Jag kan inte göra mig av med nånting... så jag misstänker att alla kommer bli kvar här för alltid... Bild
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Allt är till salu till rätt pris. :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Min Inka lär nog inte lämna mig känns det som, det var den första diagonalvävda sjalen jag köpte och den är fortfarande den mest använda, det skulle inte kännas bra att sälja den.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag tänker inte sälja Sagas bebissjal, vår blå-vita indio med ull i. Den använde vi hela tiden de första sex veckorna. Jag tror inte heller att jag skulle få så mycket för den ifall jag berättar att jag använt den mycket flitigt i köket och t o m skvätt köttfärssås på den. :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
sacha42 skrev:
undrar vilken som ni skulle spara dvs inte sälja än fast ni fick ett kanonbud på den :D
kanske att någon skulle få lämna oss om jag fick typ dubbla nypriset eller så :roll: . fast inte atlas första sjal :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
min 4,1 inka - utan tvekan
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:
sacha42 skrev:
kanske att någon skulle få lämna oss om jag fick typ dubbla nypriset eller så :roll: . fast inte atlas första sjal :wink:
Då blir jag ju nyfikan på vad du har för sjalar i din privata samling :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Min rebozo...använder den nästan aldrig o har aldrig gjort för den är för kort men den är så HIMLA snygg...o skulle jag sälja den skulle jag nog knappt få nåt för den heller o då kan den lika gärna vara kvar o agera filt i soffan eller nåt...
Användarens profilbild
Av Kotten
Herre gud jag har inget hjärta. Jag skulle sålt varenda en av dem. :shock:

Kanske skulle jag behålla amazonas antiguan. Den är så fin att sitta på i gröngräset och vi har fina bilder med den på. Men hur ser den ut på mig när jag är gammal och grå? :roll:
Användarens profilbild
Av naimiez
Har beslutat att Easy Eld inte kommer att säljas.....den skall barnbarnen få åka i. Tror både Theo och Wilma kan tänka sig att bära i den färgen och den är 5 m lång så bägge kan knyta alla knytningar....
Användarens profilbild
Av Elwi
som det känns nu vill jag inte slita mig ifrån nån jag har....
Användarens profilbild
Av vovvemor
Min långa underbara Lava. Det är den lenaste, mjukaste, tunnaste, mest följsamma, gosigaste, skönaste, bäst avlastande, mest lättknutna sjalen jag någonsin provat, slår alla andra easysar lätt - och alla alla andra sjalar är bara fisar i rymden i jämförelse.

Med andra ord: den stannar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?