Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nilla
Jag provade att knyta på ryggen med min korta 2,5-sjal och det blev jättebra :D !
Jag drog sjalen över axlarna, i kors på bröstet, bak över Edvins knäveck och knöt under hans rumpa. Det gick jättefort så vi hann inte ens bli svettiga!
Kanske något för de bära barn-sjalar som verkar ligga oanvända lite överallt...?
Användarens profilbild
Av Louise
Kan tipsa om att just den knytningen är väldigt smidig när barn vill bära dockan på ryggen i bärsjal. Funkar utmärkt med en vanlig vuxenhalsduk. Går snabbt att knyta och sedan är det en stolt Isabelle som bär sin docka på ryggen, precis som mamma :)
Användarens profilbild
Av Helena
Det där kan jag inte göra med min bärabarn som är 2,80, den räcker inte till. Har du verkligen en 2,5 sjal eller är du väldigt smal???
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag tycker knyningen känns vinglig och osäker. Har testat den med både bära barn och elstisk kortsjal.
Användarens profilbild
Av nilla
Helena skrev:Det där kan jag inte göra med min bärabarn som är 2,80, den räcker inte till. Har du verkligen en 2,5 sjal eller är du väldigt smal???
Jag har en 2,5 hoppediz, men blev osäker och var tvungen att mäta den och den var nästan 2,65 och det är ju lite extra, plus att den är snedskuren.

Jag är inte speciellt stor (strl s) men har en krallig son med bylsig tygblöja och han sitter som gjuten!

Tråkigt om det inte funkar med bärabarn, jag hade tänkt att lyxa till det med en sån till sommaren...
Användarens profilbild
Av Helena
nilla skrev:
Helena skrev:Det där kan jag inte göra med min bärabarn som är 2,80, den räcker inte till. Har du verkligen en 2,5 sjal eller är du väldigt smal???
Jag har en 2,5 hoppediz, men blev osäker och var tvungen att mäta den och den var nästan 2,65 och det är ju lite extra, plus att den är snedskuren.

Jag är inte speciellt stor (strl s) men har en krallig son med bylsig tygblöja och han sitter som gjuten!

Tråkigt om det inte funkar med bärabarn, jag hade tänkt att lyxa till det med en sån till sommaren...
Ja bärabarn-sjalen har ju inte snedställda ändar. Fast det borde ju funka för dig med bärabarn-sjalen ifall det går med Hoppedizen. Annars kan du ju knyta över ena axeln.
Användarens profilbild
Av nilla
Jag var och kollade på en bärabarn idag. Den var inte lika elastisk som hoppedizen, kanske därför det inte blev så bra, väldigt fin dock!
...fast jag började med att bära på ena axeln så sent att jag har inte hunnit bygga de rätta musklerna. Nästa barn kanske!
/pernilla
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?