Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vill du ha en Easycare "Ljung"?

ja
50
41%
nej
67
54%
annat
6
5%
Användarens profilbild
Av Kotten
Min drömsjal är nog en iris och tvåa kommer ulli. Jag tycker att ljungen är fin, men aningen stark i färgerna. Annars gillar jag lila mucho.
Användarens profilbild
Av 4ungar
absolut skulle jag vilja ha en ljung men sacha42 hennes purpursky går lika bra :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Nej, jag tycker den är för mörk, Purpurskyn är finare.
Användarens profilbild
Av Elwi
Rosa/lila är inte min färg direkt... och känner samma sak som en annan skrev agn de vita ränderna.... blir lite duk över det hela. Min favis är Elden!!! *lööööööve it!!*
Användarens profilbild
Av smurfis
Nej jag vill inte ha någon ljung.. Men så är jag tråkig vad gäller färger oxå.. :roll: Kanske om den var mer...svart...lixom? Med döskallar eller flames på? Då skulle jag vilja ha en! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag gillar vinrött och för mig så ser Ljung ut att vara klart vinröd i bottenfärgen. Jag är inte helt säker på om jag hellre skulle valt Ljung före min underbara Eld, men Ljungen har färger som helt klart passar mig. Jag kan inte med rosa saker, men just nu sitter jag här i en vinröd kofta som har exakt samma bottenfärg som Ljungen har på min bildskärm iaf.

Purpurskyn tycker jag däremot är anskrämlig, men slå mig inte nu alla purpurskyfantaster. :hide:
Av Aelia
smurfis skrev:Nej jag vill inte ha någon ljung.. Men så är jag tråkig vad gäller färger oxå.. :roll: Kanske om den var mer...svart...lixom? Med döskallar eller flames på? Då skulle jag vilja ha en! :mrgreen:

HAHA, du är rolig, svart med flames :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
Njä, en ljung blir det nog aldrig här oavsett priset. Den är ovanligt fin för att vara en färgglad randig sjal men jag skulle se ut som en sjuk gris i den :ill: Och inte är den svart heller :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Klart jag vill ha en Ljung! Fin som attan! Men Purpurskyn mättade behovet!
Användarens profilbild
Av smurfis
Blixa skrev: Och inte är den svart heller :roll:
:iagree:
Väldigt lite svart är den!
Användarens profilbild
Av ernamalin
klickade i "annat". Skulle kunna tänka mig en Ljung, tycker den är fin o så men skulle ju inte ta den i första hand utan både Lava och Sol kommer före.
Användarens profilbild
Av Zandra
Buscilla skrev:Faktiskt inte, då finns det andra sjalar som står i högre kurs på min vill-ha-lista. Jag tycker ljungen är lite kall i färgen :shock:. Det är den ljusa randen som ställer till. Jag skulle gärna se den rosa randen mer och gärna tillsammans med några varmare och klarare färger. Ex den rosa färgen med röda och oranga ränder, HUR snyggt vore inte det så säg :twisted:
Jajamänsan!
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag valde annat, för jag skulle inte tacka nej till en men det finns ju andra som är högre på listan :wink:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag vill ha, trots att jag inte bär i sjal längre :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?