Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vill du ha en Easycare "Ljung"?

ja
50
41%
nej
67
54%
annat
6
5%
Användarens profilbild
Av Anso
Tja, lite nyfiken är jag ju. *LER*
Det har ju dykt upp en "Purpursky" men intresset för "Ljung" verkar i alla fall hålla sig och mig veterligen finns det bara 2 stycken ibland alla Sjalbarnare.
Men hur många vill egentligen ha en Ljung? Låt oss säga att den fanns till normalpris för en ny Easycare och inte till den fantastiska summan av runt 2000:- som den sist sålda i Sverige gick för. (inte klokt men skoj och pengarna gick ju till välgörande ändamål)

För den som inte riktigt vet hur "Ljung" ser ut så kan ni titta i den här tråden på Aeelias sjal på sid 13.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag gillar varken rosa eller lila, så nej. Slå mig inte för hårt.. :hide:
Användarens profilbild
Av Scilla
Röstade nej. Basfärgen är jättefin, men jag tycker att de vita ränderna gör att det blir bordsduk av det hela.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Maerion skrev:Jag gillar varken rosa eller lila, så nej. Slå mig inte för hårt.. :hide:
Jag är ännu "knasigare", jag har inte förstått storheten hos Easy alls, när jag provknutit eller klämt på dem. :shock: Så nej, jag vill inte heller ha en ljung. :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Klart som korvspad att man vill ha en ljung :shock: :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Faktiskt inte, då finns det andra sjalar som står i högre kurs på min vill-ha-lista. Jag tycker ljungen är lite kall i färgen :shock:. Det är den ljusa randen som ställer till. Jag skulle gärna se den rosa randen mer och gärna tillsammans med några varmare och klarare färger. Ex den rosa färgen med röda och oranga ränder, HUR snyggt vore inte det så säg :twisted:
Användarens profilbild
Av sacha42
japp, jag skulle vilja ha en ljung till normalpris :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag röstade nej.
Har kommit fram till att easycare och jag inte går ihop.
Men färgerna är rätt fina. Om de satt på en stork kanske?
Av Aelia
Vad ska jag svara då? :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:Vad ska jag svara då? :roll:
annat, du har ju redan :lol: 8)
Användarens profilbild
Av vovvemor
Näää, jag vill inte ha, trots att jag är helsåld på Easysar. Men nej,det är inte min färg, inte purpursky heller.
Av Aelia
Tväråna skrev:Jag förstår heller inte storheten riktigt, men så är jag ju sjalnybörjare också. Och gillar inte alls rosa, faktiskt.
men den är inte rosa heller :roll:
Användarens profilbild
Av LillaG
Ljunen är jättefin... Men hittills vill jag att sjalen ska matcha Isac, och inte mig. Så lila färgställning går helbort.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag vill ha en Ljung!
Den står högst upp på önskelistan. Fast jag tror aldrig att jag skulle motivera för mig själv att betala så mycket som 2000:- men jag skulle def kunna betala mer än vad de kostar normalt.
Av Aelia
LillaG skrev:Ljunen är jättefin... Men hittills vill jag att sjalen ska matcha Isac, och inte mig. Så lila färgställning går helbort.
Men den matchar Benjamin ganska bra tycker jag :wink:

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?