Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av BijouMaBell
Ooopss! Hittade till pslings japanska hemsida o höll på att smälla av, vilka snygga sjalar! Men jag skulle vilja veta mera om denna sjal, någon som vet? Någon som har bra bilder? Återförsäljare utanför japan? De lär vara dyra, stämmer det?
Användarens profilbild
Av BijouMaBell
jaa... lite billigare blir det ju :roll: hmmm vill se fler bilder...
Användarens profilbild
Av Anso
JÖSSES, de var dyra de där i linne, färgade i fler färger. Hm, booooorde ju gå att göra själv tycker jag. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
En sunrise skulle jag inte tacka nej till :heart:
Användarens profilbild
Av Ester
tror att miriel har en - den är i bomull med supertunn och jättefin.
Användarens profilbild
Av miriel
Elin skrev:tror att miriel har en - den är i bomull med supertunn och jättefin.
Tyvärr har den åkt hem till sin ägare i Japan. Jag hade bara lång lånat den.

Psling är det största ringsjalsmärket jag tror finns (?) om inte annat så har de verkligen lyckats med sin marknadsföring. De billiga sjalarna (när vi var där för ett år sedan) låg runt 2500 svkr och sen är det bara uppåt i pris. (Jag har prövat en som kostade runt 12000:- :shock: :wink: )

De är otroligt vackra och superfina! Skulle inte ha något emot att ha den men förderar utan att beöva fundera min RINGO om jag måste välja. Har testat båda under ganska så lång tid och fin är inte allt. :wink: Men ska man inte bära så länge och bara vara snygg så är ju PSling supercoolt!

De är inte speciellt sköna, de är vikta massor av gånger och går inte att dra ut över axeln, enligt försäljaren så ska tjockleken kompensera.

I mina japantrådar så finns det några Psling fotade, kan kanske hitta någonbild från deras butik i Tokyo som vi besökte.

Nu drar barnen...kan återkomma om jag hittar någon bild.

:D
Användarens profilbild
Av miriel
Måste tillägga att de är helt otroligt tunna och består av massor av tyg!

Den här varianten (finns massor av färger):
Bild är otroligt vacker i verkliga livet. :D :loving:

VAr tvungen att byta bild, då jag hittade min favvo. :wink:
Användarens profilbild
Av BijouMaBell
ja vackra är bara förnamnet, men va bra att Ringon är lika bra, de är ju oxå väldigt snygga. Det borde ju gå att göra en fusk psling själv om man hittar ett tunt tyg, problemet är att hitta ett tunt tyg som inte är för halkigt, hmm... får fundera lite. har någon en ide får de gärna dela med sig...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?