Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Cirynne
hihi Där har vi ju dom där snygga haklapparna igen! Jätte-snyggt, MC!! :heart:
Användarens profilbild
Av Tina2
Nu råkar ju jag vara blond, då.. :wink: :? :D
Men vaddå "Vik runt och sy igen"...
I samma söm då?...

Hur jag än tänker kan jag inte få till hur man skall göra...
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Nej, den första sömmen kommer inte synas, den viker man ju över, sen syr man fast kantbandet. Jag är inget under av pedagogik så förmodligen fattade du inte vad jag menade, det hade inte jag gjort.
Användarens profilbild
Av Tina2
:lol: :lol: :lol:
Ahaa!!
*hehe*
Tänkte inte på det...
Såklart, nu fattar jag...
:oops: :oops: :D
Användarens profilbild
Av Anna
Kaffemoster skrev:
Anna skrev:
Mary_Cherry skrev:Det där såg ju skitsnyggt ut florin! Fast jag är ju rätt lat och hoppar gärna över både nålning, strykning och sy flera gånger. :roll: Jag frågade mamma imorse hon är sömmerska hon sa att man ska stryka, ett tråkigt moment som jag oftast "glömmer"!
Man MÅSTE stryka om det skall bli snyggt, och sy flera gåner är ju liksom meningen att man skall göra med kantband. Det är värt besväret! Jag tycker det är en fördel att förstryka det så som man skall svänga m det är mycket svängigt.
Nej, jag säger som florin. Man måste inte stryka för att få det snyggt, jag brukar dra i det och forma det lite efter ringningen. Det blir slätt och snyggt i alla fall. Fast nåla, det gör jag.
ok, man måste inte stryka, men i stort så tycker jag att man tjänar på att göra det när man syr och inte se som ett tråkigt moment som går att "glömma" för det blir ofta bättre om man pressar där det skall pressas. Just kantband måste inte, men jag tycker de är lättare att hantera om man förstrukit dem dubbelvikta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?