Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag hade en Moby förut, men när Clara föddes var den utlånad så vi började med gåsen, efter det blev jag aldrig kompis med mobyn så den fick flytta. Nu är hon 4 månader och väger nog 7,5 kg och jag har blivit sugen på en trikåsjal! En Sino hjortron för att den var så fin på en bild jag såg, eller en Hoppediz havsgrön visst heter den så? för att det är min favoritfärg, vilken tror ni blir bäst? Eller ska jag hoppa över trikåsjalandet och nöja mig med mina vävda och hoppas på en ny bebis såsmåningom?
Användarens profilbild
Av sacha42
självklart ska du ha en trikåsjal. Jag använder fortfarande på min Alva 15mån och 10kg våra sino. Det är myyyys :heart:
Användarens profilbild
Av Veronica
Såklart du ska ha en Sino! Vi ääälskar våran Sino.

Jag sålde den när Nora närmade sig 8 kg, men ångrade mig och köpte en ny igen! :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Ja vill du lägga ut pengara på en så visst. Men jag gick över till vävd sjal kring 7-8 kg för att det var betydligt bekvämare att bära så.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Isanna skrev:Ja vill du lägga ut pengara på en så visst. Men jag gick över till vävd sjal kring 7-8 kg för att det var betydligt bekvämare att bära så.
Det är ju det jag också funderar på, om det är värt pengarna? Kanske ska hyra en en månad och prova lite bara. :D
Av Aelia
Klart du ska ha en sino :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker som Isanna... rätt så onödigt med trikå nu! Särskilt som du inte kom överens med mobyn. Jag bytte till att bara bära i vävd sjal när Idaliten var 2 månader och typ 6 kg.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag hoppar nog över trikåsjalandet med Clara, jag får ta det nästa gång istället! Det finns ju så mycket annat fint att lägga pengarna på. :wink:
Användarens profilbild
Av Isanna
Mary_Cherry skrev:Jag hoppar nog över trikåsjalandet med Clara, jag får ta det nästa gång istället! Det finns ju så mycket annat fint att lägga pengarna på. :wink:
Klokt Anna, klokt. Nästa bebis får mysa i Sino istället!
Användarens profilbild
Av caelajemma
Jag tycker du ska hyra en trikå! :D
Jag köpte min första trikåsjal till tvåan när hon var ett halvår (valde bort trikå när hon föddes - det gick ju så bra med vävd till ettan när hon var bebis :hellu: ), och jag bär lika mycket i den som i mina vävda (ombyte förnöjer). Nu har jag dessutom inhandlat en sino också, bara för att jämföra den mot Eco:n... :D

(Min tjej är ju dock en liten lättviktare, väger någonstans mellan 7.5-8kg.)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?