Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Jag hade en patapum först, men jag är 170cm och smal, väger nu alldeles för lite (runt 50kg).
Jag tyckte att patapumens höftbälte skavde nåt så :evil: på mina höftben som sticker ut, så den var inte skön att bära med för mig.
Så på en sjalträff provade jag en Ergo och blev salig!
Ergons höftbälte är ju inte lika stelt och formar sig bättre runt kroppen.
Och så sitter ergons spänne på bältet över vadderingen, så det kan inte heller skava in som patapumens gjorde
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har bara provat Ergon kort, men jämfört med Patapum som jag har burit väldigt mycket i, så tyckte jag att Ergon kändes väldigt fluffig. Det var mycket extra stoppning överallt. Bekvämt men skrymmande.

Själv gillar jag saker som är ganska avskalade, nästan lite råa och då går Ergon bort. Vill INTE ha fickor, kantband och annat på min sele.

Jag är 1,73 och har liten överkropp och har två ganska smala barn, men den ena var lång och Ellen är ganska genomsnittlig. Tycker att det funkar fint med båda barnen, fast tösen sitter nog bättre, eftersom hon har lite stöd av selen för nacken. (har inget nackskydd). Har burit med barn från 8 månader upp till drygt 1 1/2 år i den och jag tycker att det funkar fint för båda.

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?