Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Gabnus skrev:Kan man förresten bara gå in med pengar på en bank man inte har konto hos och gör betalningen? Eller kostar det extra då? Jag tänkte nu på att det bara kostade 2 kr hos Nordea? Eller 10 kr på SEB?nja, det var nog om man gjorde det själv på deras internettjänst. kostar ju mycket mindre för banken om man gör det själv...
diddeldi skrev: nja, det var nog om man gjorde det själv på deras internettjänst. kostar ju mycket mindre för banken om man gör det själv...Jaa det är ju så sant som det är sagt det.
mojsan skrev:Danske Bank tar 30 kr om man fixar det över internet med alla iban o bic. Krångligt. Försökte betala namnade nappar på det sättet, slutade med att jag halade fram mastercardet, vilket var supersmidigthade ju varit smidigt, men hoppediz tar inte kontokort tyvärr.
diddeldi skrev:Näe, vad fånigt!!!mojsan skrev:Danske Bank tar 30 kr om man fixar det över internet med alla iban o bic. Krångligt. Försökte betala namnade nappar på det sättet, slutade med att jag halade fram mastercardet, vilket var supersmidigthade ju varit smidigt, men hoppediz tar inte kontokort tyvärr.
EU-betalningVisst måste det funka med EU-betalning eller??
Priset för en EU-betalning skall enligt Förordningen jämställas med likvärdig inhemsk produkt. En EU-betalning i SEK till ett annat EU-land innebär att du betalar ett lägre pris men tyvärr innebär det ingen prisfördel för mottagaren. Internetbanken
Betalning till EU i euro eller svenska kronor, till EES-länderna samt Schweiz i respektive lands valuta eller i svenska kronor. Beloppsgräns enligt tabell
10 kr/st
Kontor/telefonbanken
40 kr/st
Tiz skrev: Visst måste det funka med EU-betalning eller??ja precis, en eu-betalning blir det. och på nordea var det billigare att göra en sådan än en "vanlig" utomlandsbetalning. förutsatt att man hade iban- och bic-koderna, men de fick man med i bekräftelsemailet från hoppediz.
Sandra skrev:Jag har nog bestämt mig för (efter disskution med sambon) att det blir en hoppiz Montreal av längsta modellen.... men det är inte säkert, jag har också pratat med en vänninna som är sömmerska om var man skulle kunna få tag på liknande tyg (krypertvävt) på markanden att köpa på metervara och hur det skulle kunna funka.... men som sagt det blir nog en Montreal men nairobi är mkt mkt fin också, men blått stämmer mer med min gaderob och stil i övrigt så...http://www.smaknyten.se/ har för 539 kr för 4,6 m och de " Vi betalar 20 kr. av portot på var Hoppediz vi skickar till dig.". Blir det biligare i EU, www.Hoppedix.com då eller?
man får jiu gå på det också, det är ju ändå ett välanvänt plagg....
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?