Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Idag var jag inne i stan med en gnällig bebis. När jag stod i kön p ett kafé för att köpa lite lunch hade jag åeteranvänt knytnignen på Sinon 3 gånger så Pelle satt inte särskilt bra, han var trött och gnällig i störrst allmänhet. TROTS detta hör jag följande konversation från paret bakom mig.
Man, ca 35-40 år: En sån där ska jag också köpa om jag får fler barn.
Kvinna, ca 40 år: Ja, det fanns ju tyvär inga bärsjalar när mina barn var små.
Sen fortsatte dom att prata om bärsjalarnas förträfflighet ett tag till :lol:
Av Aelia
Vad trevligt att få såna där kommentarer
Av Cirynne
Vad roligt att få sådana kommentarer! :D
Användarens profilbild
Av solanna
Jättekul!!!

Här har jag i alla fall lyckats frälsa min svärmor som tycker att det är så fantastiskt med sjalarna och tycker att Dante är den lugnaste och mest harmoniska bebis hon någonsin träffat (fast man vet ju inte hur han skulle ha varit utan sjalarna och sedan är hon nog liiiite partisk när det gäller barnbarnens förträfflighet ;-) ) Roligt i alla fall att hon tycker att det är bra.

Annars har jag lyckats frälsa mina grannar också och jag fick precis veta att paret som bor mittemot oss väntar tvillingar i maj. Och eftersom de redan har en son som kommer att vara 1,5 år då så har mamman bestämt sig för att bara skaffa en syskonvagn som storebror och en av småbebisarna får bo i medan hon bär den andra i sjal och sedan växla bebisarna mellan vagn/sjal efter behov. För trillingvagnar är ju bara för stora och så har hon ju sett hur bra det har varit för oss med sjal. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?