- sön dec 17, 2006 22:30
Jag har en patapum, som jag är supernöjd med. Gillar den mest av alla barn prylar jag någonsin testat. Nu har jag lånat en ergo, bara för att testa det som "alla andra" har, för det verkar som att de flesta har en ergo, inte patapum. Men jag känner verkligen ingen skillnad?!
Visst, ergon har lite högre ryggstöd, men i bärkomfort, ingen skillnad?
De flesta verkar säga att ergo passar de som är längre, och patapum då de kortare, är jag kanske precis mittemellan lång och kort, så båda passar mig...?!
Jag funderar på att köpa en toddler, just för ryggstödets skull, vill ha lite längre i ryggen.
Nu skulle jag vilja ha lite tankar och sånt från er som testat båda selarna. Är det verkligen bara jag som inte känner någon skillnad?

Visst, ergon har lite högre ryggstöd, men i bärkomfort, ingen skillnad?
De flesta verkar säga att ergo passar de som är längre, och patapum då de kortare, är jag kanske precis mittemellan lång och kort, så båda passar mig...?!
Jag funderar på att köpa en toddler, just för ryggstödets skull, vill ha lite längre i ryggen.
Nu skulle jag vilja ha lite tankar och sånt från er som testat båda selarna. Är det verkligen bara jag som inte känner någon skillnad?