- sön jul 31, 2005 11:27
jag har bestämt mig för att hoppediz är nog det bästa för mig efter att ha klämt lite.,...men det finns ju ganska många återförsäljare?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Tiz skrev:Jag tror att det blir dyrare att köpa tyg på metervara än att köpa en hel sjal. Om du beställer direkt från Hoppediz i Tyskland tror jag du tjänar mest. Frakten är inte så farligt dyr.Men det beror på vad din bank vill ha för att överföra pengarna dit. Min ville ha över 100 kr (Föreningssparbanken), så det blev inte så billigt. Till slut beställde jag från Små Knyten. Det blev under 600kr med frakt för en 4,6m.
luxia skrev:oj, vad konstigt. på nordea kostade det två kronor...Tiz skrev:Jag tror att det blir dyrare att köpa tyg på metervara än att köpa en hel sjal. Om du beställer direkt från Hoppediz i Tyskland tror jag du tjänar mest. Frakten är inte så farligt dyr.Men det beror på vad din bank vill ha för att överföra pengarna dit. Min ville ha över 100 kr (Föreningssparbanken), så det blev inte så billigt. Till slut beställde jag från Små Knyten. Det blev under 600kr med frakt för en 4,6m.
AAaa skrev:Jag måste skicka pengar till Tyskland och jag måste betala 130 kr!!! Någon som har någon bättre idé?vad har du för bank? är du säker på att det kostar så mycket om du har iban-numret och bic-koden? på nordea kostade det betydligt mindre med inom-eu-betalningar om man hade koderna (som man får av hoppediz).
diddeldi skrev:Det var just det jag hade, men det hjälpte inte hos Föreningssparbanken. Skrutt.AAaa skrev:Jag måste skicka pengar till Tyskland och jag måste betala 130 kr!!! Någon som har någon bättre idé?vad har du för bank? är du säker på att det kostar så mycket om du har iban-numret och bic-koden? på nordea kostade det betydligt mindre med inom-eu-betalningar om man hade koderna (som man får av hoppediz).
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?